jsou tři vznětové a dva zážehové motory. Pro test jsme sáhli po polokombi s místem pro pět osob a velikým zavazadelníkem. Obrazek Interiér má nyní mnoho společného s běžnými osobními modely. Obrazek Zavazadelník nabízí dostatek prostoru i pro náročné sportovce. Malý velký Délka testované verze je v němčině označována jako kompakte. Přesto vůz na délku měří mm, takže se jedná o náležitě prostorný Strašnická automobil. Stejně dobře si to uvědomíte i uvnitř, protože na výšku je zde mm a na šířku mm místa. Druhý údaj je také vysvětlením, půjčovna dodávek Strašnická proč je vpředu vedle řidiče běžně dvojsedadlo. Za příplatek Kč ho v našem případě nahradilo samostatné komfortní sedadlo spolujezdce. Přijdete tím sice o jedno místo, ale pohodlí to vynahradí. Oceníte i možnost projít k zadní lavici. Ta sice neposkytne cestujícím větší boční oporu, ale pro nohy je zde místa nadmíru. Jen plechová zástěna pod sedačkou může občas překážet. Sedák i opěradlo v druhé řadě jsou o mm a mm delší než u řidiče. Od sedáku po strop je k dispozici mm, což je rovněž velmi příznivý údaj. Pohodlné nastupování umožňují pravé posuvné dveře o šíři mm. Na palubní desce je vše prakticky rozmístěno, včetně řadicí páky na spodní části středového panelu. Převodovka je v případě verzí s turbodiesely šestistupňová. Především bezpečnostní výbava nového Vita je půjčovné dodávce Strašnické na vysoké úrovni. Ostatně vůz získal při nárazových testech NCAP čtyři hvězdičky. Výbava testované verze zahrnovala dva airbagy a Želivského
systém ESP. Ten v sobě zahrnuje ABS, protiprokluz, elektronické rozdělení brzdné síly a brzdový asistent. Tento jízdní systém je v základu a po pravdě řečeno bychom si s ním jízdu v zimním období ani nedokázali představit. Pohon zadních kol totiž oceníte při zatíženém