založena rodina legendárních Transporterů od VW. Současná, v pořadí pátá generace Transporteru a jeho sourozeneckých variant Caravelle, Multivan a California prošla poslední výraznější modernizací v roce Od té doby přibyly do portfolia verze s balíčkem úsporných opatření Blue Motion Technology s nižší spotřebou a několik dalších výkonových stupínků včetně toho nejúspornějšího. My testujeme dnes již známé BiTDI s výkonem kW tvořící špičku naftové nabídky Multivanu. Seznam kapitol Prostornost a jízda Samozřejmě, že největší Lehovec předností Multivanu, jakožto civilní verze Transporteru, je jeho místný velmi prostorný interiér se štědrými možnostmi variability. Tři dodávek půjčení Hloubětíně řady sedadel, přičemž druhá je tvořena dvojicí nezávislých otočných i proti směru jízdy a třetí trojmístnou lavicí, poskytnou přehršel místa pasažérům, a to ve všech směrech bez výjimky. Škoda jen té ploché zadní lavice, která jednoznačně nabádá k preferenci sezení v přednějších řadách. Se zmíněnými sedadly lze také hýbat, popřípadě je z vozu zcela vyjímat. Jenomže kvůli jejich vyšší hmotnosti a malým spárám mezi nimi a podběhy zadních kol to vůbec není procedura snadná. Řidič ale může po podání obdivuhodného výkonu dosáhnout objemu až m, tedy místa pro stěhování dost šílených předmětů. Bonusem je početná řádka odkládacích schránek, možnost Praha 14 táhnout až tunový přívěs a užitečné zatížení téměř kg. Dalším pozitivem je krásný výhled do všech stran, kterým Multivan půjčovna dodávek Hloubětín
předčí nejedno obrovské SUV. Přes negativní očekávání se ale neřídí ani v nejmenším jako nějaký autobus, nýbrž jako klasický půjčovnami dodávkou Hloubětínem osobák. I volant je proti tělu vzpřímen skoro tak, jak jsme zvyklí u běžných nízkých vozů, a celkem strmým řízením je připomíná také. Samozřejmě, že zatáčky neprojedete svižněji bez náklonů karoserie, ty však nejsou tak dramatické, jak by se dalo vzhledem k metrové výšce očekávat. Dvoulitrový bi turbodiesel se na papíře zdá silnější než ve skutečnosti a překvapivě si říká o výlety do vyšších Kolbenova otáček. Při pohledu na téměř tuny hmotnosti a na příď, která má s aerodynamickým tvarem společného asi tolik jako stěna paneláku, ale vedení účetnictvím v Praze 9 Hloubětíně