začátečníka naučit se odhadovat velikost vozu. Pokud se bojíte, že vám vaši řidiči budou vůz vracet poškozený, můžete investovat korun Staroměstská za parkovací asistent. Určitě se hodí i kvůli tomu, že verze Furgon má zadní dveře plechové, vnitřní zpětné zrcátko tedy logicky Malostranská chybí. Ideální kombinace Pod kapotou jsou na výběr celkem čtyři motorizace, nejsilnější turbodiesel HDI s výkonem koní je ovšem rezervován pro rozměrnější velikosti počínaje verzí LH. Menší mají na výběr ze tří variant povedeného čtyřválce s výkony a koní. K testu jsme si vybrali střední, což se ukázalo jako správná volba s dobrou kombinací jízdní dynamiky a úsporného provozu. Dodávka není tradičně tak dobře odhlučněná jako osobní vozy, proto do kabiny proniká výrazný klapot litinové jednotky. Motor ale nabízí poměrně solidní dynamiku a vůz s ním není brzdou provozu ani při větším naložení. Přitom v této kombinaci může náklad vážit až kg. půjčovna dodávek Praha 1 Živnostníci častěji kupují verzi life, lépe ji pak prodají čtěte ZDE Operativní leasing pro užitkové vozy čtěte ZDE Pohonná jednotka půjčovnám dodávkách Praze 1 navíc během testu potěšila výbornou spotřebou, která není daleko od tabulkových hodnot. Peugeot Boxer jezdil v městském provozu za litru nafty na km, mimo město si pak řekl o sedm litrů. Problémem je jako obvykle jen dálniční jízda, kdy je potřeba motor vytáčet vysoko už jen kvůli tomu, aby dosáhl povolených kmh. Lze ovšem cestovat i rychlostmi do kmh. Spotřeba se na dálnici pohybuje okolo litrů nafty na km. Pokud
tedy chcete ušetřit, je vhodné do vozu nainstalovat regulátor rychlosti, který vyjde na korun. Uvedené hodnoty jsme zjistili při cestování s půjčovna dodávek Praha 1 prázdným nákladovým prostorem. Při zhruba polovičním zatížení pak počítejte s přibližně o dva litry vyšší konzumací paliva. Peugeot Prahy 1 půjčovny dodávky Boxer je dobrým společníkem na dlouhé cestování. Do kabiny se vejdou až tři lidé, jen prostřední by měl být menšího vzrůstu, aby nedřel koleny o palubní desku. Podvozek je připraven na to se poprat s velkým zatížením, přesto i při jízdě naprázdno zadní náprava Národní třída příliš na nerovnostech neodskakuje. Díky palivové nádrži s objemem litrů dojezd přesahuje km. Kapacita se dá ještě rozšířit až na litrů korun. Boxer by tedy rozhodně neměl být krokem vedle. Trafic druhé generace nahradil na počátku třetího tisíciletí svého téměř letého předchůdce. Spolu se svými klony Opelem Vivaro a Nissanem Primastar je příkladem vysoce komfortní moderní dodávky. Škoda jen, že její odolnost a spolehlivost jsou stěží průměrné. Renault TraficDalších fotografií v galerii Renault Trafic foto Renault Trafic je Můstek tradičním užitkovým vozem z portfolia francouzského Renaultu. Charakteristicky hranatá první generace se ve výrobě udržela od roku až do pražská služby účetních