problematickým agregátem s kolabujícími turbodmychadly, zanesenými EGR ventily a vrtošivým Common Railem, jímž je tady Bosch CP. Korunu tomu nasazuje převodovka PK s nízkou životností hřídelových ložisek. Mor jménem PK Až do modernizace v roce bývala častým důvodem k neplánované odstávce rovněž převodovka PK. Aby se dobře vešla i mezi úzké podběhy některých modelů, rozhodl se výrobce pro půjčovné dodávce Praze 3 tříhřídelovou koncepci. Samotné hřídele jsou uloženy jednak ve valivých a jednak v jehlových ložiskách. Právě ty druhé jmenované Olšany životností zrovna nevynikají. Pokud u Renaultu Trafic něco hučí na neutrál po uvolnění spojky, raději takový vůz ani nekupujte. Přesto, specializované firmy dokážou PK srovnat za vcelku rozumných korun. Náprava přišla ve zmíněném roce v rámci obvyklé modernizace. V něm byla PK nahrazena novou skříní PF. Ta je odvozena od PK, která nahradila PK v osobních Renaultech současně s příchodem nového motoru dCi. půjčoven dodávkami Praze 3 Ten je od modernizace k dispozici také v traficu, a to ve verzích se a kW. Kromě Common Railu Bosch s piezovstřikovači stojí za zmínku vodou chlazené turbodmychadlo, které dalo nadobro sbohem časům, kdy nadměrně kouřící Renaulty s motorem hnaným do vysokých otáček patřily ke koloritu odstavných pruhů dálnic. Tady je již turbodmychadlo zcela spolehlivé. Bohužel bez komplikací to zase není. U raných verzí se Renaultu nějak nedařilo najít ta správná ojniční ložiska. Laguna III po absolvování km testu je měla opotřebená jako jiné vozy po Želivského
minimálně km. Takže se pár motorů zadřelo. Časté závady Opotřebená ložiska turbodmychadla Motor dCi, hrozí nasátí nahromaděného oleje v intercooleru motorem a následný kolaps rozvodů přetočení motoru Závady Common Railu Hlavně u dCi, unavené vstřikovače, opotřebené Pražačka podávací čerpadlo, jež je součástí vysokotlakého, řídicí ventily Bosch CP. Zanesený ERG ventil Motor dCi, je nezbytně nutné měnit jej s turbodmychadlem. Jinak ho jím propouštěné mastné úsady budou zalepovat pořád dokola. Závady převodovek PK Do roku motor dCi, opotřebená Flora hřídelová ložiska. Selhávající rozvody na dCi Buď selže krátký ozubený řemen, nebo dojde k ulomení některého ze zubů pomocných půjčovna dodávek Praha 3 ozubených kol. Zadřený motor na ojničním ložisku Motor dCi zkraje produkce. Jiné závady Vůle v přední nápravě, opotřebené čalounění v kabině, hučící ložiska kol, závady elektroinstalace, nefunkční ostřikovače. Když chcete převézt rodinu, koupíte si MPV. A když pak rodina potřebuje nový nábytek Pak je tu Ducato. Podnadpis vás rozhodně nenabádá k pořízení druhého rodinného vozu skříňového typu, byť z vlastní zkušenosti vím, že by se chalupářsky založeným českým rodinám možná docela hodil. Aspoň jeden na vchod paneláku. Tento test míří jednoznačně na živnostníky, kteří hledají velkou, kvalitní dodávku se silným motorem. Dokáže jim Ducato nabídnout to, co Prahu 3 dodávek půjčení potřebují Při pohledu do katalogu se vkrádá odpověď No ještě aby ne Fiat totiž nabízí furgon Ducato s nákladovým prostorem o velikosti