své velké výšce. Zadní dveře jsou asymetricky dělené a lze je vyklápět o nebo stupňů, což spolu s nízkou nákladovou hranou, která je mm nad zemí, usnadní nakládku třeba i vysokozdvižným vozíkem. Do prostoru se lze dostat také bočními posuvnými dveřmi, které jsou na Vltavská pravé straně. Prostor je osvětlený a v základním stavu pouze plechový. To usnadňuje jeho čištění. Stačí vapka. Doporučujeme ještě příplatek Kč za prosklení dveří, protože jinak je výhled vzad omezen jen na dvojici zpětných zrcátek, což není mnohdy příjemné. Letná Vhodná je i sada parkovacích senzorů za korun. Nejúspornější z nabídky Pokud už Dokker Van není se svým turbodieselem dCi nejlevnějším z Praze 7 půjčovny dodávky nabídky, snaží se být alespoň nejúspornějším. Tabulkové spotřeby litru nafty na km je možné dosáhnout v nezatíženém stavu a za klidného cestování po okreskách. Využili jsme téměř maximální možné zatížení dodávky na kg a s vozem dokázali jet za litru nafty na km. S polovičním zatížením znamenala jízda kombinující dálnici, okresku i město odběr litru. Jde stále o velmi slušný výsledek, i když se tabulce poněkud vzdaluje. Agregát přitom dokáže s lehkým užitkovým vozem snadno cvičit. Maximální točivý moment Nm stačí na solidní dynamiku, přičemž ani nevadí, že je motor spojen pouze s manuální pětistupňovou převodovkou. Její ovládání kvůli horší přesnosti a půjčovna dodávek Praha 7 velmi krátkým drahám vyžaduje trochu cviku. Dokker se ale dokáže na německé dálnici rozletět až na tachometrových kmh a při běžném
cestování mu rychlé předjížděcí manévry nedělají potíže. Horší je to jen se zvukem motoru, který je i po zahřátí poměrně hlučný, a navíc se projevuje vibracemi v kabině. Z hlediska jízdních vlastností je Dokker na úrovni ostatních levných dodávek, které ale cvičily těhotné v Praze 7