čtyřdveřáku Clubman nadhodila značka Mini už před rokem, kdy se v Ženevě představil vůz Clubvan Concept, jenž chtěl navázat na Morris Mini Van, vyráběný v letech až Následovalo představení produkční verze v květnu loňského roku s tím, že prodej začne na podzim. Něco se patrně změnilo, protože nyní si Mini Clubvan užívá svou obnovenou premiéru a protože se od loňska nic nezměnilo, připomeňme si dosud Letná známé informace, které doplňuje nová fotogalerie. Už víme, že nákladní prostor se táhne od zadních dveří až k dělicí stěně za sedadly řidiče a spolujezdce, která je vespodu tvořena hliníkovou příčku a nahoře mříží z nerezové oceli. Nákladní prostor má objem Hradčanská litrů, na délku měří centimetrů, v nejužším místě pak na šířku má centimetrů. Maximální užitečná hmotnost činí kilogramů. Do nákladového prostoru se ale dá vstoupit pouze zadními křídlovými dveřmi, ty zadní boční jsou příliš krátké na to, aby se daly použít. reklama Na rovné podlaze nákladního prostoru a na bočních stěnách je použit kvalitní koberec. Nechybí tu ani několik voltových půjčoven dodávkami Bubenče zásuvek k napájení elektrických zařízení. Šest poutek na okraji podlahy slouží k upevnění nákladu různého tvaru a velikosti, neumožňují ale použití gumové vaničky v celé šíři zavazadlového prostoru, což je u užitkového auta poněkud zvláštní řešení. Místo zadních bočních skel je použit polykarbonát, skla zadních dveří jsou tónovaná, aby byl zavazadlový prostor ukryt před zvědavýma půjčovné dodávce Bubenči
očima. Rozměry Clubvanu se shodují s výchozím Clubmanem. Dodávka je dlouhá mm, široká mm a vysoká mm, rozvor náprav je dlouhý mm. Nabízeny budou tři motorové verze. Základem bude One Clubvan s benzinovou šestnáctistovkou o výkonu kW. Nad ní bude stát Cooper Clubvan s půjčovna dodávek Bubeneč litrovým motorem o výkonu kW. Trojici uzavírá vznětová varianta Cooper D Clubvan o výkonu kW. Standardem je pro všechny motory bubenečský pražský plaváním kojencům