představených modelech CrossPolo, CrossGolf a CrossTouran. To obrněný Passat je nabízen s přídomkem Alltrack. Základem této dodávky s Vltavská doplňky do terénu je Caddy s krátkým rozvorem, dlouhým milimetrů. Oproti běžnému provedení se Cross Caddy liší plastovými doplňky zaručujícími terénní vzhled a lepší ochranu karoserie. O ochranu před nárazem se starají především stříbrné lišty vpředu, vzadu a na Holešovicemi půjčovnami dodávkou boku. Na střeše je možné spatřit střešní ližiny, specialitou jsou i palcová kola Canyon obutá do pneumatik s rozměry Ford Transit Jízdní Florenc dojmy komentářů Přidat názor Ford Transit Jízdní dojmy Zobrazit fotogalerii Autocz Like Drobnější úkoly od loňska zařizuje menší model Transit Custom. Samotný transit k těžké práci nikoho nepustí. A dobře ví proč. V přehršli nových užitkových fordů není snadné se vyznat. Obchodní stratégové totiž považují slovo Transit za tak mocné zaklínadlo, že ho zapsali do křestního listu hned třem vozidlům různých velikostí. Jen pro pořádek nízký model se jmenuje Transit Connect a má nosnost do kg. Loňskou novinkou je Transit Custom, klasická dodávka lehčí váhy pobere maximálně tři europalety a celkovou hmotností nepřesahuje kg. Legendární jméno bez přívlastků pak znamená největšího dříče váha od do tun, verze Jumbo pojme patnáctikubíkový náklad, nechybějí pracovní varianty s dvojkabinou, naprostou novinkou pak bude až osmnáctimístný minibus. Zatímco menší a komfortněji vybavený typ Custom konkuruje Volkswagenu Transporter, mohutnější půjčovna dodávek Holešovice
a o sedm centimetrů širší Transit míří proti matadorům jako Mercedes Benz Sprinter a Iveco Daily. Vedle nich je velkou předností fordu, že lehčí verze s celkovou hmotností od do kg zůstávají u lehčího a hospodárnějšího předního pohonu. Teprve těžké váhy do pěti tun půjčovna dodávek Holešovice mají podélně uložený motor, který pohání zadní, případně všechna kola. Na první jízdy nás Ford pozval do malebného okolí Barcelony, kde jsme vyzkoušeli jak pohyb v hustém městském provozu, tak dálnice a úzké horské silničky. Zaujala nás snadnost, s kterou se transitu chopí ruce a nohy uvyklé komfortu rodinných vozů. Sympaticky malý volant známe z focusu, z osobních fordů pocházejí i ovladače na palubní Letná desce. Příkladně obrovská zrcátka poskytují bezpečný přehled o okolí vozu, vzadu samozřejmě nechybí parkovací kamera. V dřívějších Náměstí Republiky dobách vyžadovaly velké dodávky se zadním pohonem poctivou chlapskou práci se spojkou nemehlům hrozil při každém rozjezdu kopanec napruženého třímetrového kardanu. V novém transitu skoro nedokážeme poznat, kterou verzi řídíme elektronika si v záběru spojky sama citlivě přidává plyn a zadokolka se rozjíždí zcela plynule. Příjemně působí i naladění tlumičů, jež udržují prázdný vůz v klidu bez poskakování typického pro zadní listová pera. Jedinou výtku máme k hlučnějšímu motoru, který idylu komfortu poněkud nabourává. dodávek půjčení Holešovicím Takový Fiat Ducato zní na dálnici klidněji. Dálkoví letci se také musejí rozloučit se silným pětiválcem litru všechny tři výkonové plaváním dítěte nejblíže Prahy 7 Holešovic