případě VW. Nicméně až na nešvar dovírání je situace jiná. Madlo je delší a dveře citelně lehčí, takže se vám nestane, že zatáhnete a ony vám vyklouznou z dlaně. Ještě jednu věc bych rád zmínil, plasty uvnitř zavazadlového prostoru VW Caddy jsou poměrně náchylné na poškození, o čemž jsme se bohužel přesvědčili na vlastní kůži. Na pohled působí Caddy víc jako osobní vůz. Chválíme dobrá zpětná zrcátka a světlomety. Jak jezdí Oba vozy jezdí překvapivě civilizovaně. No dobře, u VW to člověk tak nějak očekává, ale s Fiaty byla ještě donedávna trochu potíž. Modernizované Doblo je jiné. Až na řízení, které se nám zdálo moc lehké a vyloženě dodávkové, se jeho chování na silnici zlepšilo opravdu podstatně. Caddy má jednoznačně lepší řízení a opravdu máte pocit, že sedíte v nějakém větším Golfu. Poslouchá jako ovčák a prakticky nikdy neprotestuje. Cit v řízení není sice skoro žádný, ale u Fiatu pro jistotu půjčovna dodávek Florenc absentuje úplně. Stejně jako zpětná vazba. Za volantem Dobla to občas působí, jako byste ani neřídili, a na kluzkém povrchu se musíte mít sakra na pozoru při nájezdech do zatáčky. Caddy vám nějakou tu informaci poskytne. Výborný multijet Testované vozy byly překvapivě vybaveny Florenc čtyřválcovými turbodiesely a pohonné jednotky je přesně ta sféra, kde Italové německého konkurenta naprosto deklasují. Letitý agregát půjčovna dodávek Florenc TDI o výkonu kW je znám svou nízkou kultivovaností a pětistupňový manuál mu zrovna nepomáhá. Převodovka není vůbec špatná, jen ta Náměstí Republiky
šestka v dnešní době citelně chybí. Doblo mělo pod kapotou skvělý dvoulitrový motor, jehož výkon kW je na papíře zajímavý, nicméně ještě interesantnější je jeho projev. Je tichý a kultivovaný, a pokud si dáte záležet, budete s tímto minibusem jezdit okolo hranice l km. florenckou pražskou instalatéry