předchozí vizáž z roku rok představení, dáte mi za pravdu dřívější model byl totiž atraktivní asi jako mostecké panelákové sídliště. Nebýt faceliftu, nemuseli bychom tuto oblast vůbec řešit, jelikož VW by zvítězilo na plné čáře. Přístrojový štít je Hlavní nádraží strohý až běda. Kvalita zpracování je prvotřídní, plasty na VW nezvykle tvrdé. Koneckonců, je to pořád dodávka. Sedíme uvnitř Jakmile se usadíte za volant Volkswagenu, okamžitě se budete cítit jako doma. Je až s podivem, jak má VW tuto disciplínu zmáknutou. Protože kdo zná vozy z ingolstadtské produkce, ví, že tento fenomén se objevuje prakticky ve všech modelech. Možná je pocitem z poctivosti a preciznosti, který na vás sálá doslova ze všech koutů. Sedadla ve VW jsou dostatečně tuhá a pohodlná, nicméně na zadních sedačkách je v podélném Muzeum směru o něco méně místa. To však nehraje velkou roli. Když se posadíte do Dobla, máte pocit, že sedíte v autě širším než delším. Ano, skutečně, Doblo je uvnitř neuvěřitelně široký vůz. Dokonce natolik, že některým z novinářů se jako negativum jevil fakt, že si nemohou opřít loket o dveře. Prostě na něj nedosáhnete. Uznávám, není to takový útulný pokojíček jako VW, ale umím si představit, že Hlavním nádražím dodávek půjčení tento vůz bude vyhovovat silnějším jedincům s váhou vysoko nad kg. Sedačky Fiatu jsou o trochu měkčí než u konkurenta, ale obecně je lze půjčovna dodávek Hlavní nádraží nazvat pohodlnějšími. Pochopitelně ani v jednom případě nemají boční oporu, což je trochu na škodu, jelikož i s těmito vozy se dá
solidně upalovat. A na takové případy by se alespoň nějaké vedení hodilo. Vzadu jsou lavice bez připomínek a platí pro ně to samé, jako v Náměstí Republiky případě těch předních. Fiat má trochu divné opěrky hlavy, ale to vám jako řidičům patrně vrásky dělat nebude. Jejich maximální nastavení nebude vyhovovat vysokým pasažérům. Oba modely mají sedačky sklopné, Fiat dokonce odklopné. Manipulace je jednoduchá a stačí jen půjčovna dodávek Hlavní nádraží krátké seznámení. Nouzová třetí řada Oba vozy můžete mít se třetí řadou sedadel, a i přestože Caddy bylo pouze pětimístné, sluší se zmínit tu v Doblu. Jsou klasicky nouzová a usadí se na ně maximálně děti do cm. Navíc zavazadelník je v takové konfiguraci prakticky nulový. Na druhou stranu, v pětimístném uspořádání by se výborně uplatnil na převážení mrtvol. Na co sází Jak prozrazuje nadpis, tyto vozy se zaměřují na zákazníky, kteří nehledají žádnou prestiž ani styl, ale prostor a jeho maximální možnou variabilitu. Po celém autě půjčovnám dodávkách Hlavního nádraží najdete bezpočet odkládacích ploch a nejrůznějších přihrádek. Oba mají také velkou ložnou plochu při maximálním využití zavazadelníku vs. litrů a oba uvezou podobnou hmotnost vs. kg, přičemž v obou disciplínách má mírně navrch Fiat. Přístup do zavazadelníku