motor starý ti válec v LT byl takový ráznější a měl chlapácký zvuk Po usednutí do crafteru se mi zdálo, že je to zvukem benzíňák a že tolik nejede a víc žere postupem času jsem ale na LT zapomněl a lepší dodávku než crafter jsem už neřídil. Prostor, pohodlí, síla, jistota a krásný design promyšlený do detailu, super stěrače, světla viditelnost v noci, od té doby, když jedu v jiném autě tak se mi zdá, Staroměstská že nesvítí, výhled v zrcátkách, ergonomie a když člověk není zdechlý kurtovat a rozumně si rozloží náklad, je crafter sebejistý jako by jezdil po kolejích. Výkon Okw nebo kolik to měl, byl zcela dostačující, brzdy super daly se s ním dělat neuvěřitelné věci. Na Malostranská okreskách jsem s ním školil osobáky s kšitovkářema za volantem Jezdil jsem express CZ Anglie Francie a jediné proč jsem musel vždy zastavit pronájem dodávek Josefovu bylo potřeba tankovat žádná únava, bolesti zad, prdele nebo nohou jako u francouzských konkurentů Spotřeba se dala uhlídat na l když se jelo s kamionama na spotřebu kolem kmh už to bylo L a s každýma kmh nahoru šla i spotřeba o l taky nahoru. Když šlo o super express tak uměl jet i za lkm ale to rychlost neklesala pod kmh. Za měsíců jsem s ním najel asi km po té jsem této činnosti nechal a jak můj mazlík dopadl nevím ale nastavil laťku hodně vysoko i když nepatřil mezi nejspolehlivější auto na zemi. Na LTčku jsem najel asi km s jednou opravou váhy vzduchu Josefově půjčoven dodávkami a startéru a to už mělo na tachu km Nicméně, dnes se nedělají auta typu VW LT, T apod, které najedou km bez větších problémů dnes žijí
automobilky ze servisu né z toho, že prodají auto, které se jim vrací pouze na výměny filtrů a oleje. Ale ono je to i o tom, kdo s autem jezdí Já s ním jezdil sám v pár případech ho řídil někdo jiný, ale to bych spočítal na prstech jedné ruky. Crafter byl jako milenka, byly s ním trable, stál hodně peněz, ale uměl všechno nejlíp Měl jsem klasickou karoserii do t bez prosklení s prodlouženým rozvorem uvezl EUR palet a jednou na váze v přístavu vyskočilo na lístku kg D i stím si poradil Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit Hodnocení půjčovna dodávek Josefov inzerátu EuroNCAP testovala šest v Evropě hojně rozšířených osobních dodávek cdn.i.czpublic databaddbfecbcr whgi photo Foto EuroNCAP Test Renault se téměř nikdy při prezentaci svých novinek neopomine pochlubit, jak velký důraz klade na aktivní i pasivní bezpečnost. To ale zřejmě platí, jak se alespoň nyní ukázalo, pouze pro osobní vozy pro užitkové už výrazně méně. Právě osobní verze dodávky Renault Letná Trafic totiž získala při posledních nárazových testech nezávislé instituce EuroNCAP pouze dvě z možných pěti hvězdiček. EuroNCAP půjčovné dodávce Josefova testovala šest v Evropě hojně rozšířených osobních dodávek. Jedna zmíněný Renault Trafic si ze zkoušek odváží pouze dvouhvězdičkové Můstek vysvědčení. Čtyři Fiat Scudo, Peugeot Expert, Citron Jumpy a Hyundai H získaly po třech hvězdičkách. A pouze Ford Transit má všech pět a ještě pochvalu navrch. Videa z nárazových testů na stránce euroncap.com dokazují, že při čelním nárazu čtyřicetiprocentní částí plaváním kojencům v Praze 1 Josefově