Ratingen, generální sekretář Euro NCAP. Testování automobilů této kategorie představuje pro Euro NCAP nový směr a je potěšující, že zákazníci toužící pořídit si pětihvězdičkový vůz této velikosti tak nyní mohou učinit, dodává.ord Transit SportVan TDCi Velký test vydáno Velikost textu a a a komentářů Celkové hodnocení Dynamika Chování na silnici Provozní náklady Praktičnost X Factor Celkové hodnocení Někdo namítne, že je to jen pruhovaná šaškárna. Záleží prostě na tom, jak vytříbený máte smysl pro humor. Vážně jsem tohle napsal na začátku testu dodávky Ford Transit SportVan TDCi na silnici Ford Transit SportVan TDCi na silnici Jaké má silné a slabé Vltavská stránky Na úvod Některé automobilky se berou hrozně vážně. Naštěstí se ale najdou i takové, které si umí udělat legraci sami ze sebe. A Holešovice dodávek půjčení jak možná víte z osobní zkušenosti, to je vždycky pozitivní vlastnost. Nastříkat dodávku tradičními závodními barvami chce slušnou dávku smyslu pro humor. Ovšem v historii Fordu Transit, jedné z nejpopulárnějších dodávek všech dob, se objevily kreace, které závodní barvy nosily s hrdostí. V roce představila závodní stáj Terry Drury Racing speciálně upravenou dodávku Transit Supervan. Po otevření nákladového prostoru se přihlížejícím naskytl pohled na vidlicový osmiválec ze závodního Fordu GT, laděný na koní. Na jedničku jel Florenc Supervan sedmdesátkou, dvojka už překonala kmh za sekund a maximální rychlost byla těžko uvěřitelných kmh. V roce následoval Supervan půjčovna dodávek Holešovice
tentokrát z dílen Auto Racing Technology ve Woolastonu. Uprostřed vozu hřměl pětisetkoňový osmiválec Ford Cosworth DFL o objemu litru. V podstatě šlo o slavný motor z Formule jen s prodlouženým zdvihem. Šasi pocházelo ze závodního vozu skupiny C. Na okruhu Silverstone tomuto Transitu naměřili fantastických kmh. O deset let později si ho vzala do padrády firma DRL Engineering ze Suffolku a kompletně ho přestavěla. Vůz dostal novou kompozitovou karoserii vzdáleně připomínající v té době poslední model Transitu, motor byl vyměněn za osmiválec Cosworth půjčovnám dodávkách Holešovicích HB l, laděný na koní v tisících otáčkách. Napojený byl na šestistupňovou převodovku Benetton a mezi zadními koly úřadoval samosvorný diferenciál Quaife. O zastavení kg těžké kreace se staraly jedenáctipalcové karbonové kotouče se čtyřpístkovými třmeny Brembo. Později dodávku půjčovnou Holešovicemi byl osmiválec vyměněn za šestiválec Cosworth Pro Sports s převodovkou Hewland, které v něm pracují dodnes. Maximální rychlost se odhaduje Letná na kmh.Technika Ne, tohle není Supervan žádné závodní šasi ani vytuněný osmiválec v něm nenajdete. Jistě by to byla paráda, ale zároveň by to nesmělo na silnici a my bychom se k tomu vůbec nedostali. Tohle je SportVan, vlastně skoro obyčejný Transit. Až na to, že je svým způsobem dost neobyčejný ale vezměme to postupně. Pod přední kapotou nezeje prázdná díra jako u Supervanů, najdete tam turbodiesel Duratorq Náměstí Republiky o výkonu koní, nejsilnější nafťák, jaký se do krátkého Transitu s pohonem předních kol nabízí. Dvouhmotový setrvačník se stará o plaváním dítěte nejblíže Prahy 7 Holešovic