systém využívá obrácený chod elektromotoru. Parametry elektromotoru nevypadají nijak působivě s výkonem kW je elektrická verze jednoznačně nejslabším provedením Partneru, navíc trvale dostupný výkon má hodnotu kW při až min Jak je ale známo, kouzlo elektromotoru spočívá v něčem jiném. Své maximum Newtometrů posílá přes redukční převod na přední kola v rozmezí otáček až Odpich z místa je proto působivý, stejně jako okamžitá reakce na stlačení pedálu. Elektromotor netrpí na prodlevy škrticí klapky, vstřikování, turbodmychadla ani dalších komponentů typických pro spalovací motor. Vedle toho je jízda mimořádně tichá a plynulá, a tak je někdy dodávek půjčení Bohnice složitější odhadnout okamžitou rychlost a nenechat se strhnout ke zbytečně dynamickému stylu. Partner Electric je vybaven funkcí aktivní půjčovna dodávek Bohnice rekuperace energie, kterou jsme popsali již v testu BMW i. Pohonný systém se snaží dobít maximum energie zpět do akumulátorů, proto Podbaba elektromotor začne zpomalovat automobil svým brzdným účinkem hned po uvolnění akcelerátoru. Podle Peugeotu se touto metodou prodlouží dojezd o Rychlost jízdy tedy stačí v běžných situacích regulovat jedním pedálem, brzdy slouží jenom pro vyloženě nečekané situace, kdy je potřeba prudce zpomalit. obrázek x Motor spaluje V elektřinu, kterou dodává lithium iontový akumulátor složený z článků o V, s celkovou Budovec kapacitou kWh pro srovnání Peugeot in nabízí kWh. Proudový měnič převádí stejnosměrný proud z baterie na střídavý třífázový.
Palubní elektroniku napájí klasická autobaterie, které je předřazen vlastní měnič napětí. Trakční baterie jsou rozděleny do dvou bloků umístěných v podlaze před a za zadní nápravou. Náhradní kolo se kvůli tomu bohužel přesunulo zpod podlahy do nákladového prostoru, kde může překážet. Změněné rozložení hmotnosti má zajímavý vliv na jízdní vlastnosti. Elektrický Partner je mimořádně stabilní, půjčovny dodávky Bohnic ochotně a zlehka zatáčí, chová se důsledně neutrálně a jízda s ním je vlastně zábavná. Tedy ne, že by to bylo u dodávky podstatné, Baba ale rozdíl proti už tak slušně jezdícímu Partneru s motorem HDi je zcela zásadní. U elektromobilu je samozřejmě zásadní otázkou dojezd. Vychovatelna Peugeot udává km, ve skutečnosti ale palubní počítač neukázal nikdy více než pár kilometrů přes km. To odpovídá i průměrné půjčovna dodávek Bohnice spotřebě energie, která v městském provozu osciluje okolo kWh km. Při průměrné ceně elektřiny vycházejí náklady KčkWh na ujetí km na necelých osmdesát korun, s firemním tarifem nebo nočním proudem lze získat elektřinu ještě o desítky procent levněji. obrázek x Ani takto nízké provozní náklady ale nedokážou vynahradit největší nedostatek elektrického Partneru pořizovací cenu. Ta dosahuje nemalých Kč bez DPH, přičemž Partner s konvenčním motorem vychází i po dovybavení na méně než polovinu. Elektrická dodávka tedy za současných podmínek nedává z ekonomického hlediska smysl.Ford Transit Connect Dodávka roku komentářů Zobrazit fotogalerii fotek Ondřej Láník Autocz Like Ford