nepoužitelnými pro ty, kteří vůz dobře neznají. Snad jedinou faktickou výtku k interiéru bych měl k materiálům na podlaze a podbězích předních kol. Velmi klouzavá tvrdá guma totiž není moc praktická a ať jsem zkoušel jakoukoli obuv, neustále mi boty ujížděly kam neměly půjčovna dodávek Budovec a jízda tak uměla být nepříjemná. V suchém prostředí toto není až takový problém, ovšem stačilo trochu vody, případně špinavé boty a kluziště na palubě Transitu bylo na světě. Více na Dodávky u nás běžně netestujeme, příchod další generace legendárního Transitu nás ale nutí udělat opak. Jaké je jeho poslední provedení Sedíme a nakládáme Ford Transit Kombi Van je standardně vybaven druhou řadou Budovec sedaček, která v základní verzi umožní odvést až pět pasažérů a vcelku velký náklad. Testovaná verze dostala navíc i třetí řadu a dodávek půjčení Budovci Transit tak dokáže odvést až osm osob. Vůz je tak určen hlavně pro firmy s pracovními četami a vybavením pro svou práci. Ani v osmimístné verzi není nedostatek prostoru pro náklad, ovšem třetí řada jej pořádně zredukuje. Na délku ovšem měří stále více než metr. Přístup do druhé řady je fantastický díky velkým posuvným dveřím za příplatek po obou stranách s malými posuvnými okénky opět za příplatek. Podbaba Sedadla jsou sklopná a vybavena tříbodovými pásy. Rodinně zaměřená firma ocení i uchycení dětských autosedaček Isofix. Přístup do třetí řady je již trochu horší, ovšem po sklopení předního opěradla je to spíše o zvyku. Nevýhodou třetí řady je její minimální
variabilita. Sklopit lze pouze opěradla vcelku a pokud potřebujete větší nákladovou plochu, pak ji musíte celou vyjmout. Zde je ovšem Výhledy problém, celá lavice váží kilogramů, což je práce pro dva zdatné chlapy. Nebo pro mě. Tato verze Transitu je vybavena velkými zadními, vzhůru, výklopnými dveřmi. Ty nahrazují klasičtější a bezesporu praktičtější dvoudílné dveře. První z nevýhod vidím v jejich hmotnosti, pokud je chcete zvednout, nevystačíte si jen s mírným pootevřením, ale musíte pořádně zatlačit. Stejně tak i při zavírání se do nich musíte pořádně opřít. Což může dělat slabším osobám trochu problémy. Daleko větší problém je však s jejich délkou. Když totiž otevíráte nákladový prostor, musíte pořádně couvat, a od auta odejít o dobrý metr a půl až dva a poté zase zpět. Naopak vysoko otevřené dveře se zase nízkým osobám hůře zavírají. V kombinaci počtu kilogramů a centimetrů pak mohou nastat problémy při Baba nakládce větších předmětů. Motor Testovaný Transit byl vybaven druhým nejsilnějším agregátem. Jedná se o naftový čtyřválec CDTi o výkonu kW k při ot.min a točivým momentem Nm, který vrcholí při nízkých ot.min. Pokud jste měli možnost vyzkoušet si předchozí generaci půjčit dodávka Budovec Transitu určitě vás překvapí velký klid motoru, výborné odhlučnění a jen mírný přenos vibrací do interiéru. Přes otevřenou kabinu a půjčovna dodávek Budovec nákladový prostor jsou rezonance velmi nízké a komfort jízdy je po stránce hluku motor velmi dobrý. Ten sice nezapře svůj naftový původ a plavou s kojencem Prahou 6 Budovcem