takový plnící tlak, a proto se motor v nízkých otáčkách rozeběhne zlehka a plynule velké karoserii a pohonu všech kol navzdory. Běžnou jízdu obslouží pásmo s nejvyšším točivým momentem N.m, dostupným od do min poté může TDI okamžitě nasadit k plnému výkonu. Pružnosti napomáhá také přítomnost šestistupňové manuální převodovky. Elektronické snížení výkonu, respektive maximální dávky paliva, má pozitivní dopad i na spotřebu. Caddy nemá problém vejít se do udávaných hodnot, průměr l na km je běžnou praxí, ani spotřeba ve městě Praha 17 není ve skutečnosti o mnoho vyšší. Na dálnici si Cross Caddy Motion řekne o l na km, při kmh točí na šestku min Navzdory relativně Řepích půjčovny dodávky nízkému výkonu a vyšší hmotnosti udrží do kopce tempo až kmh. obrázek x Jízda Jinde nevídaným unikátem je spojení mezinápravové spojky Haldex se zadní tuhou nápravou. Tím se zvyšují neodpružené hmoty, což mírně zhoršuje komfort pérování. Caddy je ale i v běžném provedení tvrdší a Cross navíc přidává o palec větší kola, takže výsledek je souhrou hned několika faktorů. Tuhá náprava osazená diferenciálem se ale umí nehezky připomenout v zatáčce, pokud přejedete příčnou spáru. Pak následuje uskočení kol do strany, které Blatiny nekopíruje pohyb karoserie tuhá náprava postrádá boční ustavení kol. Nespornou výhodou Haldexu je okamžitá trakce, dostupná díky půjčovné dodávce Řepy propojení x se stabilizačním systémem. K tomu Caddy Motion přidává o milimetrů zvýšenou karoserii. Světlá výška je ve skutečnosti ale
větší o mm, zbývajících milimetrů ukousne právě systém x, respektive s ním související úpravy zadního zavěšení. Průchodnost terénem to povyšuje na úroveň SUV, což zlepšuje možnosti využití Cross Caddy. obrázek x Pro pracovní nasazení je vhodnější standardní Bílá Hora Caddy Motion bez crossových příkras stojí od Kč bez DPH. Volkswagen ale konečně sebral svým kritikům argument slovo Cross už není jenom označení pro off roadový design. Jedinou opravdovou alternativou je Peugeot Partner Outdoor, který v úpravě x Dangel vyjde na podobné peníze jako Volkswagen. Cross Caddy díky pohonu všech kol získal výhodu, kterou nenabízí ani žádné srovnatelné MPV. reklama Závěr Cross Caddy představuje unikátní kombinaci vlastností, které v sobě spojují to nejdůležitější ze světa dodávek, MPV a SUV. Zkrátka je to automobil půjčovna dodávek Řepy na práci, pro rodinu, na výlety do přírody. A má styl jako žádná jiná dodávka, ani Caddy Edition se nechytá. obrázek x ické řešení Lužiny Skříň o rozměrech xx mm má standardně zadní křídlové dveře, přístupnost ložného prostoru zlepšovaly u zkoušeného exempláře