neutrálního chování, nestačí pouze na ostré zákruty a serpentiny, kdy už se dostavuje nedotáčivost, to vše ale na hranicích, které jsou na hony vzdáleny jízdnímu režimu, v jakém bude tenhle renault provozován nejčastěji. Nejpříjemnější je s ním tedy jízda rychlostmi, které nechávají policejní radary v klidu, a při nichž se celé osazenstvo může kochat dobrým výhledem do krajiny všemi směry. Důraznější sešlápnutí plynu a následná vyšší rychlost má totiž navíc za důsledek téměř okamžité posázení málo skloněného čelního skla ostatky všemožné havěti, špatné aerodynamické proudění je totiž nedokáže strhnout stranou. Kratší jízda po polní cestě půjčovna dodávek Smíchov je však oproti silničnímu provozu dost traumatizující zážitek, takže doporučujeme držet se s vozem spíše na kvalitních vozovkách. To je půjčovné dodávce Smíchova druhá strana mince jménem tvrdý podvozek. Ostré jízdě nebyl příliš nakloněn ani motor. Tím byla v našem případě zážehová šestnáctistovkas výkonem kW. Ta bude mít s kg vážícím vozem spoustu práce, řekli si nespíš technici od Renaultu, jinak si nedovedeme Radlická vysvětlit, proč Kangoo, které by mělo patřit k pohodových automobilům, točí na pětku při kmh neuvěřitelných min, což je stav, který Anděl jsme schopni ještě pochopit u sportovních vozů Toyota Yaris TS, nebo Honda S. Kangoo sice bylo odhlučněno o poznání lépe, než Yaris, takže hluk zas tak neobtěžoval, pokud se ale jelo chvíli po dálnici rychlostí kmh, dvakrát příjemné to nebylo. Přitom tenhle renault rozhodně
žádným divochem nebyl, i když předjíždění při dostatečné dávce opatrnosti nečinilo zkušenému řidiči problémy. Motor byl pochopitelně díky otáčkám docela při chuti a během testu si řekl o l na km, a to jsme ho nijak zvlášť nehonili. Dvakrát nadšení jsme nebyli z brzd, vůz byl při deceleraci neklidný a brzdná dráha se nám zdála poněkud dlouhá. Renault Kangoo povýšil z dodávky na SUV, a docela se mu to podařilo. Radost z něho budou mít zejména ti, kteří potřebují velký prostor pro uložení všemožného nákladu, ale i drobností. Mnohé zaujme také svým nekonvenčním vzhledem a dobrými sedadly s bočním vedením. Pohon x pomůže hlavně při zhoršených klimatických a adhezních podmínkách, na výlety po polních a lesních cestách není vůz díky dost tvrdému pérování zrovna nejvhodnější půjčovna dodávek Smíchov i když je v pohodě zvládne, odvděčí se ale dobrými jízdními vlastnostmi na silnicích. Motor měl díky krátkému zpřevodování vyšší