Klimatizace je v dnešní době takřka povinností, Dacia nabízí pouze základní manuální systém za příplatek tisíc korun bez DPH, další Kč je nutné připlatit za palubní počítač. Naopak příplatek, po kterém většina zákazníků asi nesáhne, je za multimediální systém s Výtoň dotykovou obrazovkou a navigací. Určitě je ale škoda ho vynechat. Nejen proto, že vyjde na rozumných korun. Navíc je celý v češtině včetně hlasových upozornění, má solidní mapu a velmi rychlé reakce. Horší bylo jen připojení iPhonu přes Bluetooth, které vykazovalo občasné krátké výpadky. Náklad na prvním místě Ať už je ale výbava jakákoliv, Dacia plní na výbornou své pracovní povinnosti. Do půjčovna dodávek Výtoň jednoduše pojatého nákladového prostoru je možné naložit až metru krychlového nákladu, za což Dokker Van vděčí hlavně své velké půjčovnami dodávkou Výtoni výšce. Zadní dveře jsou asymetricky dělené a lze je vyklápět o nebo stupňů, což spolu s nízkou nákladovou hranou, která je mm nad zemí, usnadní nakládku třeba i vysokozdvižným vozíkem. Do prostoru se lze dostat také bočními posuvnými dveřmi, které jsou na pravé straně. Prostor je osvětlený a v základním stavu pouze plechový. To usnadňuje jeho čištění. Stačí vapka. Doporučujeme ještě příplatek Kč za prosklení dveří, protože jinak je výhled vzad omezen jen na dvojici zpětných zrcátek, což není mnohdy příjemné. Vhodná je i sada Karlovo náměstí parkovacích senzorů za korun. Nejúspornější z nabídky Pokud už Dokker Van není se svým turbodieselem dCi nejlevnějším z nabídky, snaží
se být alespoň nejúspornějším. Tabulkové spotřeby litru nafty na km je možné dosáhnout v nezatíženém stavu a za klidného cestování po Karlov okreskách. Využili jsme téměř maximální možné zatížení dodávky na kg a s vozem dokázali jet za litru nafty na km. S polovičním zatížením znamenala jízda kombinující dálnici, okresku i město odběr litru. Jde stále o velmi slušný výsledek, i když se tabulce poněkud vzdaluje. Agregát přitom dokáže s lehkým užitkovým vozem snadno cvičit. Maximální točivý moment Nm stačí na solidní dynamiku, Výtoni dodávek půjčení přičemž ani nevadí, že je motor spojen pouze s manuální pětistupňovou převodovkou. Její ovládání kvůli horší přesnosti a velmi