dveře a přední boční okna, ovšem tím větší změny končí a u lehkých užitkových vozů to ani jinak nejde. Každopádně nový vzhled vozů, dle mého názoru, Transitu sluší více, než u minulé generace. Rovná a velká příď působí velmi mohutně a na pohled budí tak Pražského povstání trochu respekt. Skutečný pokrok Interiér užitkových vozů a hlavně pracoviště řidiče je často místem, kde se tráví dlouhé hodiny při Pankrác rozvozu zboží, nebo převozu nákladů. Ještě v nedávné době byl komfort velmi nízký, design zcela strohý a zpracování odpovídalo půjčovnami dodávkou Nuslím účelu. S novou generaci Transitu však přišly radikální změny. Zcela nová palubní deska přinesla do této třídy vzhled, který se velmi blíží osobním vozům. Stále je zde patrná jednoduchost a také materiály nejsou z měkčených, ale z velmi odolných plastů, ovšem půjčovna dodávek Nusle vizuálně působí velmi dobře. Testovaná verze byla příplatkově vybavena i stabilizačním systémem ESP, což je u podobných vozů velmi rozumný bezpečnostní prvek. Ford u nové generace vsadil na velké množství odkládacích schránek a ploch. Ta hlavní je umístěna uprostřed palubní desky, pod posuvným a otočným víkem najdete malou schránku. Samotné víko lze pak použít v základní poloze jako držák nápojů a v druhé poloze na to samé, případně jako stoleček pro vypisovaní dokumentů, nebo jako držák pro přenosný počítač. Praktická je i schránka před volantem. Velký úložný prostor je navíc vybaven jednou z mnoha voltových zásuvek. Při jízdě je tak kde nabíjet mobil a
další příslušenství. A další odkládací schránky. Ta spodní před spolujezdcem je navíc rozměrově připravena pojmout klasické pořadače. U volantu se chvíli zastavím. V testované verzi nebyl nijak stavitelný a tak jedna poloha musí uspokojit všechny. To bohužel nejde Zvonařka a u dodávek to platí dvojnásob. Jeho poloha je vhodná pro řidiče s výškou maximálně cm. Pak nastávají problémy. Díky poloze pedálu je půjčovna dodávek Nusle třeba posunout sedačku dozadu, ale volant zůstává pořád na stejném místě. Pří jízdě se tak musí vyšší řidič příliš naklánět. Dá se sice řídit s držením v dolní poloze, ale zde je problém v tom, že ovládací páčky směrových světel a stěračů jsou poměrně vysoko a k jejich obsluze musí volant svírat v klasických za deset dvě. Malou výtku mám také k nepodsvíceným ovládačům na multifunkčním volantu, čímž se stávají v noci nepoužitelnými pro ty, kteří vůz dobře neznají. Snad jedinou faktickou výtku k interiéru bych měl k Nuslích pronájem dodávek materiálům na podlaze a podbězích předních kol. Velmi klouzavá tvrdá guma totiž není moc praktická a ať jsem zkoušel jakoukoli obuv, neustále mi boty ujížděly kam neměly a jízda tak uměla být nepříjemná. V suchém prostředí toto není až takový problém, ovšem nuselskou pražskou klasické masáže