turbodieselem od Fiatu Previous Next Autor AutohitFoto Minidodávka Bipper je jedním z trojčat, která pocházejí ze spolupráce PeugeotCitronFiat. půjčovna dodávek Pražského povstání Přes svoje skromné vnější rozměry nabízí při dvoumístné konfiguraci a s přepážkou oddělující nákladovou plochu od kabiny až m využitelného zavazadlového prostoru. Ten lze dobře využít díky dvojici křídlových zadních dveří a popřípadě i bočním posuvným, která jsou ale za příplatek. Přesto jde už v základu o fantastické náčiní pro drobné řemeslníky, kterým převeze snad vše, co ke své práci potřebují. Nejlépe se cítí ve městě a jeho blízkém okolí, na dlouhých cestách totiž začne chtě nechtě vadit poskakující Pražského povstáním půjčovné dodávce podvozek naladěný na větší zatížení a také blíže nespecifikovaný hluk. Nehledejte složitosti Znalec v tomto voze jednoznačně spatří Fiorino od Fiatu, ostatně je to shodný vůz. I jednoduchý Bipper tedy na první pohled ctí užitkovou filozofii zvenčí i uvnitř. Plastové nárazníky odolají nástrahám polních cest a odolnému interiéru s velkým množstvím odkládacích ploch a schránek v zásadě nic nechybí. Sedadla by mohla mít alespoň nějaké boční vedení a volantu by nemuselo chybět jakékoliv nastavení. Poloha za volantem zkrátka není Pražského povstání ideální, to ale může spravit paket Confort. Kvůli plným zadním dveřím uvnitř chybí vnitřní zpětné zrcátko, jeho absenci ale řeší Pankrác velká boční zrcátka. Palubní deska je velmi jednoduchá, a tedy přehledná. Docela nás potěšilo příplatkové rádio, tempomat nebo
manuální klimatizace. StartStop systém bychom klidně oželeli. Hladký turbodiesel Přední kola testovaného Bippera poháněl vrcholný válcový turbodiesel od Fiatu s objemem l. Ten svých koní dokáže dobře prodat v nižších rychlostech a odvděčí se i hladkým chodem. půjčit dodávka Pražského povstání Spotřeba se do kmh dá udržet pod sympatickými litry. Bipper je nedotáčivý a nemá dokonalé řízení, ale více nám vadilo řazení, se Kavčí Hory kterým se musíte sžít.Přes spoustu pozitiv nás ale trápí vysoká cena a fakt, že připlácíte takřka za všechno.Test Ford Transit Test Oblíbená dodávka se těší velkému zájmu. Už víme proč Nejoblíbenější evropský užitkový vůz jsme podrobili krátkému, ale o to půjčovna dodávek Pražského povstání objevnějšímu testu. Previous Next Autor AutohitFoto Není to tak dávno, co řídit dodávku bylo víceméně utrpení. Předjet smradlavou Karosu byl proces dlouhý jako týden před výplatou, dosáhnout slušné průměrné rychlosti úkol nadlidský. To se však za posledních deset let hodně změnilo. Dodávky vyspěly, jejich motory už znají pojem točivý moment, řidič se za jejich volantem necítí hůře než v běžném osobním voze. CHCE TO ŘIDIČSKOU ZRUČNOST Testovací kus vypadá jako ten nejdelší a největší, co si vůbec můžete koupit, ale není to pravda. Sice jde o prodloužený rozvor, nicméně Ford nabízí ještě Jumbo s větší ložnou plochu a zvýšenou střechou. Jezdit s Transitem Folimanka velkým jako Queen Mary II v městských ulicích vyžaduje cvik, zejména ostrá odbočování jsou ošemetná, dálnice naopak v pohodě. Spotřeba kadeřnictvím na Praze 4 Pražského povstání