dodávkám již od svého uvedení, a jak léta přibývala, mizela většina důvodů ke kritice. Palubní deska prošla také obměnou. Ovládání klimatizace je jiné. Výměna motorů Odpočívej v pokoji, Pumpe Dse Pátá generace označovaná jako T je na našem trhu již od roku a tak nastal čas na drobné vizuální retuše. Ty se pochopitelně dotkly především exteriéru, přičemž oblíbená výměna světel, masky a nárazníku je změnou nejmarkantnější. Doslova revoluce se ale udála pod kapotou. Řadový pětiválec TDI stejně jako čtyřválec byl nahrazen moderním dvoulitrovým čtyř válcem se vstřikováním Common Rail. Tato změna přinesla plnění emisní normy Euro a tudíž náležité snížení emisí CO. Také hodnota průměrné spotřeby se posunula o nějaký ten kousek blíže k nule. Volkswagen v současnosti nabízí čtyři výkonnostní pronájem dodávek Záběhlicím nastavení a my jsme testovali tu nejvyšší. Výkon W tedy koní se na papíře zdá jako závratný, ale věřte, že to je jen na papíře. Auto zrychluje solidně, vzhledem k povaze vozu, a přeplňovaný dvoulitr se k otáčkám zády rozhodně nestaví. Já si však nemohu pomoci jeden Chodovec válec a půl litru objemu tu prostě chybí. S Multivanem asi závodit nebudete, ale hlásit se to musí, to snad chápete. Pokud se k vozu chováte Zahradní Město ohleduplně, spotřeba naftového dvoulitru se pohybuje okolo deseti litrů. Když mu budete šlapat na krk, na palubním počítači se objeví hodnota atakující patnáctilitrovou hranici. Technologie Common Rail však nepřinesla jen emisní výhody. Také významně utišila chod pohonné půjčovna dodávek Záběhlice
jednotky. Nepříjemné dunění ve vysokých otáčkách je pryč, což zejména na dlouhých dálničních přesunech přijde vhod. Umí vše, co