naštěstí vito hlasitě píská. Přestože z přístrojové desky trčí klasický volič automatické převodovky, vito používá pouze jednostupňovou redukční převodovku. Při změně smyslu jízdy musíte počkat, než se automobil zcela zastaví. Pokud totiž nestojíte, půjčovné dodávce Újezdu u Průhonic elektronika zařadí neutrál. Něco podobného se nám stalo také v případě, kdy jsme až příliš rychle po nastartování dali volič do polohy D. O pohon dodávky se stará elektromotor o výkonu kW, který roztáčí přední kola. Maximální točivý moment sice nastupuje prakticky od volnoběžných otáček, produkovaných Nm ale není tolik, aby vito startovalo s podobným odpichem jako osobní elektromobily. Přece jenom je to dodávka, která bez nákladu váží t, takže na rychlost kmh se dostane za sekund. Automobily Mercedes Benz Vito E Cell V České republice už se pohybuje několik elektrických mercedesů. Český importér je pronajímá za necelých korun za měsíc. Vraťme se ale na začátek, a to k Kateřinky dobíjení. Vito E Cell se dobíjí třífázovým proudem V, navíc musíte mít speciální konektor. V Praze zatím moc míst se stojanem není, Újezd u Průhonic půjčovny dodávky pomalu jich ale přibývá. Až jich bude ve městech dost, tak se možná najde ještě víc firem, které budou ochotné platit v rámci jisté formy operativního leasingu měsíčně Kč. Cena Mercedes Benz Vito E Cell si nelze koupit, importér ho nabízí formou operativního leasingu. Ve splátce Kčměsíc jsou zahrnuty náklady na servis i pojištění. Automobily Mercedes Benz Vito E Cell Nebýt polepů, elek trický pohon by nikdo Opatov
nepoznal. Závěr Neřeknu asi nic objevného, ale dokud nebude ve městech dostatek dobíjecích míst, tak je provozování těchto aut skutečně spíš jenom politická záležitost. A dokud nebude u nás víc elektřiny z obnovitelných zdrojů které by ale nezvyšovaly cenu klasické, tak Rozkoš nevidím smysl v elektropohonu jako celku.říchod generace Focusu způsobil doslova poprask. Na dlouhá léta se stal nejlepším kompaktním vozem s soukromou školu mateřskou nedaleko Prahy 4 Újezdu u Průhonic