sadu gumových koberečků. Automobily Dacia Lodgy dCi Arctica a rodina Krajní sedadla jsou široká cm, prostřední jen o pět centimetrů méně, takže se do druhé řady vejdou tři dětské autosedačky. Šířka sedadel ve druhé řadě umožňuje montáž tří dětských sedaček, a to prostřednictvím úchytů Isofix. Hlavně za tmy ale budete mít s upínáním dětí problém, protože na to neuvidíte. Lodgy má totiž jedinou Kavčí Hory osvětlovací lampičku vpředu, a to ještě dost slabou. Další sice osvětluje zavazadlový prostor, ale ani ta situaci nezachraňuje. Takže pokud si večer budou chtít děti za jízdy číst, musíte jim dokoupit čelovku nebo klasickou baterku. Z hlediska bezpečnosti nám také vadí, půjčovna dodávek Podolí že jsme v ceníku lodgy nenašli hlavové airbagy, třeba i za příplatek, které by dokázaly děti, resp. cestující alespoň částečně ochránit v případě bočního nárazu. Výhradně tvrdými plasty zevnitř obložené dveře, jež se sice otvírají v hodně širokém úhlu a usnadňují nastupování či manipulaci se sedačkami, jsou ale dost úzké a na první pohled nebudí příliš velký dojem robustnosti. Cena Lodgy Dvorce dCi Arctica Kč Automobily Dacia Lodgy dCi Arctica a rodina Zadní dveře se otvírají v příkladně širokém úhlu. To usnadňuje vystupování či upínání dětí do sedaček. Závěr Rodinné potřeby lodgy uspokojí hlavně z hlediska vnitřního prostoru, s dacií už nebudete muset půjčovny dodávky Podolí řešit, co vzít na dovolenou. Nedostatkovým zbožím jsou ale odkládací schránky a pořádné držáky na pití, vzadu citelně chybí i
lampička na čtení. Renault Trafic Leadera třídy nesesadil Bazar Traffic druhé generace nahradil na počátku třetího tisíciletí svého téměř letého předchůdce. Spolu se svými klony Opelem Vivaro a Nissanem Primastar je příkladem komfortní moderní dodávky. Škoda jen, že půjčovna dodávek Podolí její odolnost a spolehlivost jsou stěží průměrné. Previous Next Autor AutohitFoto Seznam kapitol Jako osobní vůz Úsporná, leč vrtošivá dodávek půjčení Podolím Mor jménem pk Trafic je tradičním užitkovým vozem z portfolia francouzského Renaultu. Charakteristicky hranatá první generace se ve výrobě udržela od roku až do roku Nová generace, jejíž výroba stále pokračuje, má již také jednu dekádu za sebou. Její výroba probíhá jednak v anglickém Lutonu a jednak u Nissanu v Barceloně. Vůz totiž existuje pod třemi značkami. Kromě Renaultu Trafic ještě jako Opel Vivaro či Nissan Primastar. Vývoj vozu ovšem probíhal pod taktovkou Renaultu, což je na něm docela patrné. Dodnes pohledný je design, korunovaný Pankrác skvělou aerodynamikou. Také jízdní vlastnosti a velmi příjemné ovládání zaslouží i dnes obdiv. Vůz existuje nejen jako dodávka, nýbrž i jako van. Jako osobní vůz Při svém představení byl Trafic dost často srovnáván z VW T. Oba vozy disponují vynikajícími jízdními Pražského povstání vlastnostmi a hlavně takřka nedodávkovým ovládáním. Ač T v otázce životnosti a spolehlivosti nedosahuje úrovně předchozí let vyráběné T, v porovnání s Traficem se jedná o spolehlivý a odolný vůz. Sice i T umí předvést fatální závady, avšak v menší míře než Trafic a kadeřnictví Praha 4 Podolí