skutečně nouzová. I tak bychom přivítali více hlavně podélného prostoru. Užitkové vozy nekončí u Volkswagenu jen běžnými dodávkami. Jako jeden z mála výrobců na českém trhu nabízí také pick up. Amarok je skutečný dříč, který se jen tak něčeho nezalekne. Previous Next Autor AutohitFoto Seznam kapitol Obr na silnici OSM převodů Listy a bubny Auto pro chlapa Teprve až když řídíte velký pick up, tak se Modřanech půjčovnám dodávkách opravdu stanete chlapem. Jen málokdo rozumí tomu, proč jsou v Americe tolik populární obludná auta bez kapoty s brutálně výkonnými motory. Teprve až když se svezete, tak pochopíte, v čem je to kouzlo. Obr na silnici Už při příchodu k autu je vám jasné, že je to opravdový macek. Ale teprve až když se vyhoupnete do sedadla řidiče, pochopíte, jak velké auto to ve skutečnosti je. Range Rovery, Touaregy, na všechny Praha 12 se díváte svrchu. Kdo by však čekal strohost a průmyslové zpracování, ten se mýlí. Verze DoubleCab přináší dvě řady sedadel, a v autě se tedy cítíte jako v osobáku. Ano, verze Highline by mohla navodit pocit luxusu, ale to se k charakteru auta stejně nehodí. Spíše si tak Lahovičky budete pochvalovat, že vše je kvalitně zpracované a z dobrých materiálů. A myslelo se na spoustu užitečných detailů. K interiéru nemáme půjčovna dodávek Modřany připomínky, sedadla jsou komfortní, najít pohodlnou polohu není problém. Seznam kapitol OSM převodů Nastartování dvoulitrového naftového motoru je bleskově rychlé. Motor slyšíte, a to dosti výrazně, ale ke kulise velkého auta nám to sedí a klapání motoru nevadí. Volič
automatické převodovky přesouváme do polohy D a rozjíždíme se. Ačkoliv je tah plynulý, počítejte s tím, že při akceleraci se během pár sekund vystřídá všech osm převodů automatické převodovky. Při plynulé jízdě funguje skvěle, pokud máte naspěch, budete častěji předjíždět a vůbec jezdit nepředvídatelně, tak přitáhněte volič automatické převodovky ještě blíže k sobě. Aktivuje se režim S, ve kterém funguje ještě lépe za cenu držení vyšších otáček a tím i vyšší spotřeby. Měli jsme strach, jak se bude chovat v těžkém terénu, ale automat fungoval zcela bez chybičky. Rozjezd i do velmi prudkých kopců je skutečnou maličkostí. Na druhou stranu jet na osmičku půjčovnami dodávkou Modřan kmh po dálnici také není problém. Vadila jen jedna věc, o ní později. Svůj díl úspěchu má i skvělý motor BiTDI. Ten dává výkon kW, Barrandov ale hlavně krouticí moment N.m již v otáčkách. Mohlo by se zdát, že výkon nebude stačit, ale není tomu tak, v parametrech jako zrychlení půjčoven dodávkami Modřany nebo maximální rychlost nechává Amarok za sebou i výkonnější konkurenci. Seznam kapitol Listy a bubny Od Amaroku jsme nečekali kdovíjaké Praha 16 jízdní vlastnosti, ale přestože na zadní nápravě najdeme listová pera, stopu v zatáčce drží stejně pevně jako většina vozů nižší střední třídy, opravdu nás překvapil. Zklamaní jsme byli, že zadní náprava sází jen na bubnové brzdy. Ty jsou hodně slabé a v prudkém kopci mají problém těžký vůz udržet. Navíc když chcete ruční brzdu vytáhnout až nahoru, musíte odklopit loketní opěrku, to je opravdu modřanská pražská cvičilo těhotných