rovných tisíc korun včetně DPH. Testovaný vůz můžeme označit za živnostníkův sen, který ovšem má svou cenu účet za něj je tisíc s DPH. Touran se stejným motorem a podobnou výbavou vyjde přece jen o tisíc dráž. obrázek x reklama Není příliš známým faktem, že se Caddy půjčovnami dodávkou Praze 12 společně s Transporterem vyrábí v polské Poznani bývalá továrna Tarpan. To má nepochybně přinést úsporu výrobních nákladů, stejně půjčovna dodávek Praha 12 jako třeba tvrdý plast, který tvoří palubní desku. Ve světě dodávek ale jde vlastně o standard. Tak kde tedy Volkswagen bere základ pro sebevědomé ceny Stačí krátká jízda a je to jasné odhlučnění kabiny, komfort tlumení i ovladatelnost připomínají spíš trošičku horší hatchback než skříňovou dodávku. Reakce na řízení jsou přirozeně plynulé, zvolený směr auto drží i při rychlejším tempu. Nezatížená zadní náprava na velkých nerovnostech sice občas poskočí, stačí ale přidat trochu nákladu a Caddy získá jistotu. obrázek x Praha 12 Pocit osobního auta ovšem Caddy stoprocentně nenavodí, protože geometricky sochaný tvar kabiny nabízí nezvykle dobrý prostor i rozhled. To je samozřejmě společně s vynikající variabilitou hlavní předností daného modelu. Základem je snadný přístup od výbavy Trendline jsou Lahovičky standardem posuvné dveře na obou stranách, do nich lze ještě přiobjednat posuvná okna. Přístup do litrového zavazadelníku umožňují obrovské vzhůru vyklápěné páté dveře. Za příplatek tisíc je možné dát přednost křídlovým dveřím. Zadní sedadla nabízí
vzpřímený posaz s dostatkem prostoru a ukázkovou oporou stehen. Trojmístná lavice je asymetricky dělená, po sklopení sedadel vzniká prostor půjčovna dodávek Praha 12 litrů, jejich úplné vyjmutí pomůže k rovným kubickým metrům. Z těchto měr je zřejmé, že zavazadelník postačí pro rodinnou dovolenou v pěti i pro pracovní nasazení během týdne. obrázek x Na závěr zbývá samotný motor. Dvoulitrový turbodiesel pod kapotou nemá plastový kryt, přesto je jeho zvuk od kabiny slušně izolován, však po přechodu na vstřikování common rail získal na kultivovanosti. Soužití motoru s šestistupňovou manuální převodovkou je bezproblémové snadné řazení známe z osobních Volkswagenů, délka převodů pak respektuje možnosti motoru. Při kmh drží min a potřebuje v průměru l na km. Problémem ovšem není ani výrazně vyšší rychlost, Caddy TDI na dálnici Barrandov zrychluje ochotně a to i v zatíženém stavu. Pro většinu potenciálních uživatelů to nejspíš znamená až zbytečně schopný motor. Daná verze je ale pádnou odpovědí pro ty, komu by se kW a pětistupňová převodovka u motoru TDI zdály málo.Renault Kangoo Z.E. První jízdní Budějovická dojmy komentářů Zobrazit fotogalerii fotek Aleš Jungmann Aleš Jungmann aj.png Google profil Autocz Like Elektrický Fluence nás potěšil,