ve skutečnosti a překvapivě si říká o výlety do vyšších otáček. Při pohledu na téměř tuny hmotnosti a na příď, která má s aerodynamickým tvarem společného asi tolik jako stěna paneláku, ale zjistíte, proč i nejsilnějšímu turbodieselu dochází tak rychle dech. Nejlépe se Multivanu jezdí v rychlostech kolem kmh, kdy si říká o litru. Po městě a při vyšších dálničních tempech si vezme spíše l km. V těchto ohledech nás rozhodně více přesvědčil válec Mercedesu, který se pral s celým vozem daleko statečněji a konzumoval méně. Volkswagen má ale rychlejší a o stupně bohatší dvouspojkovou převodovku, která se vyznačuje prodlevou jen při potřebě náhlé akcelerace. půjčovna dodávek Háje Seznam kapitol Nepůsobí lacině Zatímco Viano od Mercedesu trošku pokulhávalo grafikou přístrojů a některými plasty palubní desky, Multivan v tomto ohledu nezklame. Poctivé zpracování, ta nejlepší ergonomie a moc pěkné plasty byly spolu s velmi bohatou výbavou tím nejlepším pro pronájem dodávek Hájemi posádku a řidiče. Mercedes se zdál být luxusnější v zadních řadách a byl také prostornější. Jenomže v oblasti výbavy se Multivan Jižní Město nenechal zahanbit. Jeho už tak dost bohatá výbava Highline byla doplněna o prvky za dalších tisíc Kč, a to ještě zdaleka není strop. Tím se VW, přestože je menší, dostalo na cenu námi favorizovaného Viana. Možnost individualizace je i u něj vážně široká. Velkou roli pro komfort posádky sehrál akustický paket se silnějšími okny za výhodných Kč, který na palubu přinesl krásné ticho. Seznam kapitol Levné VW Litochleby
rozhodně ne Multivan se přes horší dynamiku a vyšší spotřebu nakonec přesto jeví jako řidičsky sympatičtější vůz a pohon Motion mu přidává i více trakce. Otázkou je, zda mu můžete s cenovkou milionu odpustit jeho relativní nedokonalost.Snimek TEST Citroen Berlingo XTR HDi Opatov Osobní dodávka Aktuálně, Citroen, Testy Tak trochu netradičně začnu svůj test od konce. Berlingo je v pořádku zpátky u dodavatele a já půjčovna dodávek Háje cestou domů stále přemítám, co má tento francouzský užitkáč vlastně představovat. Vůz stojí na pomezí mezi prostorným osobním autem a čistě praktickou malou dodávkou. Vnitřní prostor pro posádku, u kterého je nutno vyzdvihnout velké množství různých schránek a Praha 11 přihrádek, je komfortní a pro lidi příjemně prostorný. Naopak pohonné ústrojí vozu jasně evokuje příslušnost k užitkovému rodokmenu.