široká. Velkou roli pro komfort posádky sehrál akustický paket se silnějšími okny za výhodných Kč, který na palubu přinesl krásné Budějovická ticho. Seznam kapitol Levné VW rozhodně ne Multivan se přes horší dynamiku a vyšší spotřebu nakonec přesto jeví jako řidičsky sympatičtější vůz a pohon Motion mu přidává i více trakce. Otázkou je, zda mu můžete s cenovkou milionu odpustit jeho relativní nedokonalost. Seznam kapitol vnitřní prostor variabilita sedadel ergonomie materiály ovladatelnost a stabilita přesné řízení přenos síly na vozovku zavazadelník jízda jako s menším vozem konečná cena manipulace se sedadly prodleva DSG slabší dynamika spotřeba Citron Berlingo L Electric X Městský rozvoz Test Elektrické berlingo se na pohled jeví jako ideální kompaktní dodávka pro rozvoz věcí po městě. Zda je realita opravu růžová, nebo vlastně zelená, jsme zkoušeli v praxi v provozu po Praze. Previous Next Autor Martin JeníkFoto Václav Novák Ovládání elektrického berlinga je v zásadě velmi jednoduché a nevyžaduje žádné speciální návyky. V interiéru vás nečekají žádné půjčoven dodávkami Krči krkolomné sci fi ovládače. V tomto ohledu je střídmost interiéru dodávky předností. Přístroje zobrazující stav akumulátoru i okamžitý Krče dodávku půjčovnou výkon jsou integrovány do klasické kapličky přístrojů. Volič jízdních režimů představuje kolečko pod ventilací. Není to sice úplně optimální řešení, páčka by byla lepší, ale vše je přehledné a rychle se zorientujete. Palubní deska se až na detaily neliší od Kačerov
normálních verzí, chybí více odkládacích míst. Samotná jízda je relativně svižná do nějakých kmh, nad kmh už vůz prakticky Spořilov nezrychluje a nejvyšší rychlost je omezena na kmh. Pro městský provoz je ale berlingo navzdory nízkému výkonu k dostatečně hbité a starty plavou s kojencem v Praze 4 Krči