zákazníkům Mercedesu leště letos, srpnem počínaje a prosincem konče. Polovina bude jezdit v Berlíně a Stuttgartu, zbylé například v Baskicku. Test je plánován na čtyři roky, respektive km. Poté se automobily vrátí zpět k výrobci kvůli technickým prohlídkám. Další Spořilov série dvou tisíc kusů se začne vyrábět ve španělské Vitorii příští rok. Pro elektrické Vito není připravena žádná nová továrna, produkce poběží na stejné lince s běžnými verzemi. K dispozici budou jak varianty s levostranným ovládáním, tak i s volantem na opačné straně pro britský trh. Mimochodem, první elektrickou dodávku LE postavili stuttgartští již před lety, v roce Mini S Pacemanem, Coupé a Roadsterem se v nové generace možná rozloučíme komentářů Přidat názor Mini S Pacemanem, Coupé a Roadsterem se v nové generace možná Roztyly rozloučíme Autocz Like Z třetí novodobé generace známe sériovou podobu třídveřového hatchbacku a koncept kombi Clubman. O Paceman a Spořilovu půjčoven dodávkami sportovní modely Coupé a Roadster ale s největší pravděpodobností přijdeme. Řada novodobých britsko neměckých Mini se v minulé generaci řádně rozrostla. Už se nevyráběly jen jako třídveřové hatchbacky a kabriolety, ale také coby kombi Clubman, z něj odvozená dodávka půjčovna dodávek Spořilov Clubvan, kupé, roadster a dvojčata CountrymanPaceman do lehkého terénu. V nové sérii přijde navíc hatchback s pěticí dveří. Jenže jak to tak vypadá, s některými karosářskými verzemi se budeme muset rozloučit. Podle analytické společnosti IHS Automotive se loni v Evropě prodalo
Pacemanů, Clubmanů, verzí Coupé a kusů Roadsterů. Hatchbacků si klienti koupili a Countryman našel zákazníků. Tyto počty tedy s předchozími ostře kontrastují. Osud kupé a roadsterů se tudíž zdá být nadobro zpečetěn a s nimi se má odebrat na věčnost i půjčovna dodávek Spořilov třídveřové SUV Paceman. Majitel značky, německé BMW, se soustředí na trojici hlavních modelů. Oliver Friedmann, šéf produktů Mini, prozradil serveru Automotive News Europe na autosalonu v Ženevě Naší první prioritou je vytvořit portfolio se silnými pilíři a musí být Chodovec naprosto jasné, co každý z nich znamená. Podle Friedmanna jsou těmi pilíři konkrétně základní třídveřový model a Countryman, při pohledu na odbytová čísla je to koneckonců i logické. Tím třetím a dle jeho slov velmi silným se má stát Clubman. Nedávno prezentovaný ženevský koncept oproti stávajícímu provedení řádně narostl, o plných cm. Ztratil originální, ale v zemích s levostranným provozem nepříliš praktické jediné kratičké zadní dveře na pravé straně. Automobilka dala přednost konvenčnímu páru. Zadní křídlové však