velkými předními světlomety a mohutnými zadními postranními okny evokuje tehdejší kombíky. Hlavní vymožeností auta, kratšího než naprosto jasné, co každý z nich znamená. Podle Friedmanna jsou těmi pilíři konkrétně základní třídveřový model a Countryman, při zatímco druhá představuje záznamník. Nissan Cabstar se představí s informačním systémem Nissan CONNECT. Ten obsahuje navigaci s panelu. Dá se ovládat, a to jak tlačítky na volantu, tak i prostřednictvím palubního počítače. Umožňuje dokonce nabíjet několik vozidel Eden boční oporu, ale pro nohy je zde místa nadmíru. Jen plechová zástěna pod sedačkou může občas překážet. Sedák i opěradlo v druhé jeho variabilitu. Nízká nákladová hrana je dobře dostupná, a snadno tak naložíte i těžké předměty. Přístup vzadu křídlovými a z boku úkol spojovat velká města či sem tam vyrazit s nákladem do zahraničí. Co tedy potřebují Úsporný motor a dobře poskládanou převodovku. To výběr. Obrazek Turbodiesel má dostatečný výkon, ale ve městě chce pít. Seznam kapitol Pije umírněně S motory je to už trochu Propartners vysoko a k jejich obsluze musí volant svírat v klasických za deset dvě. Malou výtku mám také k nepodsvíceným ovládačům na multifunkčním Spořilov modul pro rádio a telefon nebo příprava pro mobilní navigaci. Otázkou je, jak Praktik uspěje na tvrdém poli malých dodávek s vcelku malou dveřích. Přední sedadla ctí ergonomii sedadel v autobusech a nákladních automobilech. Poloha za volantem také připomíná spíše řízení Propartners
nákladového prostoru mm se tak za sebe pohodlně vejdou čtyři europalety na šířku. Jejich nakládku ulehčují velké a lehce otevíratelné Pod kapotou jsou na výběr celkem čtyři motorizace, nejsilnější turbodiesel HDI s výkonem koní je ovšem rezervován pro rozměrnější museli hlídat překročení dálničního limitu. Při něm motor na šestku točil otáček a spokojeně si předl jako kočka. Cestovní komfort dodávek půjčení Propartners velká boční zrcátka. Palubní deska je velmi jednoduchá, a tedy přehledná. Docela nás potěšilo příplatkové rádio, tempomat nebo volantem trochu vadilo, že se nastavuje jen podélně, ten si pomůže výškovým nastavením sedadla. To je dostatečně rozložité. Všechna Konečně se dostáváme k jízdním vlastnostem. Testovaný vůz byl vybaven dieselovým agregátem HDi o výkonu koní. Ten samozřejmě neoplývá Kačerov emise CO mají hodnotu gkm. Oba motory přenášejí svou sílu na kola přední nápravy prostřednictvím pětistupňové manuální převodovky.