mírně dolů, ale začne se projevovat nedostatek výkonu v malém dieselu. Na dálnici se z předjíždění stává noční můra a ideální půjčovna dodávek Michle cestovní rychlost je vhodná tak do kmh. Ve vyšších rychlostech citelně chybí vyšší rychlostní stupeň a motor, který dosahuje při asi půjčovnami dodávkou Michli otáček, o sobě dává hodně znát do kabiny. Mimo dálnici sice není nedostatek výkonu a absence šestky tolik znát, zato se projeví měkčí podvozek. Prázdný vůz, obsazený pouze dvěma cestujícími se má tendenci hodně naklánět v zatáčkách a nepřesné řízení také na dojmu Kačerov nepřidá. Situace se výrazně zlepšila až při naložení tří lidí a víkendového nákladu. Auto si výrazně více sedlo a karosérie se přestala tolik naklánět. I přesto jsem ale stále musel před každou zatáčkou výrazně snižovat rychlost a náklony karosérie byly výrazně větší, než by se hodilo pro rodinný vůz. Opět se dostávám tam, kde jsem byl na začátku a nevím, co si o Berlingu myslet. Zvenku i zevnitř se sice tváří jako solidní a prostorný rodinný vůz, ale už po první jízdě je docela jasné, že tomu tak úplně není. Motor spojený s krátkou a pouze pětistupňovou převodovkou se chová typicky spíše pro dodávku než pro osobní auto a měkký podvozek začíná pořádně fungovat až při zatížení nákladem. Navzdory tomu je zde velmi solidní vnitřní výbava, podpořená kvalitním zpracováním, nízká Budějovická spotřeba, pohybující se během testu na hodnotě těsně pod sedmi litry a hlavně cena. Citroen si Berlingo XTR v testované výbavě, které
schází jen prosklená střešní plocha, cení na tisíc. To je cena za rodinné auto s dieselovým motorem a obřím kufrem více než příjemná.Není příliš automobilek,které nabízejí dodávky s pohonem všech kol. Jednou z výjimek je Peugeot, který pohon všech kol dokáže nabídnout hned ve třech modelech v malém Partneru, ve větším Expertu a v největším Boxeru. V rámci týdenního redakčního testu Eden jsme se podívali na zoubek prostřednímu z nich modelu Expert Teepee Dangel. test peugeot expert teepee x P Ani jeden z modelů s pohonem všech kol nevyjíždí přímo z továrny, ale putuje do malé automobilky s názvem Dangel sídlící ve francouzském městě Sentheim. Její historie sahá daleko do minulosti. Už v roce přestavěla osobní model Peugeot původně s pohonem předních kol na čtyřkolku. Dangel je zároveň největším francouzským specialistou na přestavby terénních užitkových vozidel a jejich základ tvoří běžné modely Peugeot. Dangel přestavěl za Michli půjčovnám dodávkách celou dobu fungování již na tisíc vozů. Pohon všech kol může být stálý či připojitelný za příplatek Kč dostanete verzi ECO WD. K Spořilov původní hmotnosti vozu přidá pohon všech kol dalších kg. Když si pro auto půjdete, budete mít na výběr hned ze tří možností provedení pronájem dodávek Michli základní ENDURANCE, která do sériového vozu dodá pohon všech kol, který se u Experta připojuje automaticky pomocí viskózní spojky. pokročilý PERFORMANCE, jenž k ENDURANCE přidává zadní diferenciál se zvýšenou svorností pro předchozí provedení za příplatek Kč. a masážím nedaleko Prahy 4 Michle