měsíců jsem s ním najel asi km po té jsem této činnosti nechal a jak můj mazlík dopadl nevím ale nastavil laťku hodně vysoko i když půjčovna dodávek Benice nepatřil mezi nejspolehlivější auto na zemi. Na LTčku jsem najel asi km s jednou opravou váhy vzduchu a startéru a to už mělo na tachu km Nicméně, dnes se nedělají auta typu VW LT, T apod, které najedou km bez větších problémů dnes žijí automobilky ze servisu né z toho, že prodají auto, které se jim vrací pouze na výměny filtrů a oleje. Ale ono je to i o tom, kdo s autem jezdí Já s ním jezdil sám v pár případech ho řídil někdo jiný, ale to bych spočítal na prstech jedné ruky. Crafter byl jako milenka, byly s ním trable, stál hodně peněz, ale uměl všechno nejlíp Měl jsem klasickou karoserii do t bez prosklení s prodlouženým rozvorem uvezl EUR palet a jednou na váze v přístavu pronájem dodávek Benicím vyskočilo na lístku kg D i stím si poradil Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit Hodnocení inzerátu EuroNCAP testovala šest v Praha 22 Evropě hojně rozšířených osobních dodávek cdn.i.czpublic databaddbfecbcr whgi photo Foto EuroNCAP Test Renault se téměř nikdy při prezentaci svých novinek neopomine pochlubit, jak velký důraz klade na aktivní i pasivní bezpečnost. To ale zřejmě platí, jak se alespoň nyní ukázalo, pouze pro osobní vozy pro užitkové už výrazně méně. Právě osobní verze dodávky Renault Trafic totiž získala při posledních nárazových testech nezávislé instituce EuroNCAP pouze dvě z možných pěti hvězdiček. EuroNCAP testovala šest v Evropě hojně Voděrádky
rozšířených osobních dodávek. Jedna zmíněný Renault Trafic si ze zkoušek odváží pouze dvouhvězdičkové vysvědčení. Čtyři Fiat půjčovna dodávek Benice Scudo, Peugeot Expert, Citron Jumpy a Hyundai H získaly po třech hvězdičkách. A pouze Ford Transit má všech pět a ještě pochvalu navrch. Videa z nárazových testů na stránce euroncap.com dokazují, že při čelním nárazu čtyřicetiprocentní částí přídě do deformovatelné půjčovné dodávce Benicích překážky v rychlosti kilometrů v hodině jsou cestující na předních sedadlech podstatně hůře chráněni než v moderních osobních autech. Pacov Ostatně je to i logické dodávce prostě chybí dlouhá příď s motorem. Nejhůře při čelním střetu chrání cestující Hyundai Nejhůře Radošovice při čelním střetu chrání cestující Hyundai Foto EuroNCAP Přesto se řešení nalézt dá, jak to ukázali inženýři Fordu. I za ochranu montessori školek nedaleko Prahy 10 Benic