poloviční kapacitu. Nám se na jedno nabití podařilo ujet jen asi kilometrů i když vyjet je do prázdna jsme si netroufli. Pravda ale je, že jsme s mercedesem nejezdili jenom po městě. Zase jsme ale nevyužili ani gram z užitečného zatížení kg existuje i s kg. Svou roli sehrálo možná i to, že v rekordně horkém srpnu jsme celou dobu jezdili se staženými okny. Testované Vito E Cell totiž nemělo klimatizaci, která, jak víme ze zkušeností s městskými elektromobily Citron C ZeroMitsubishi i MiEVPeugeot iOn, patří k hodně velkým žroutům elektřiny. Radošovice Automobily Mercedes Benz Vito E Cell Dvojicí posuvných dveří projde europaleta. Jízda s elektrickým vitem má svá určitá specifika. Je třeba Pacov počítat s tím, že nejste za jízdy slyšet, takže při manévrování musíte dávat pořád pozor na lidi při couvání naštěstí vito hlasitě píská. Přestože z přístrojové desky trčí klasický volič automatické převodovky, vito používá pouze jednostupňovou redukční Radošovice půjčovny dodávky převodovku. Při změně smyslu jízdy musíte počkat, než se automobil zcela zastaví. Pokud totiž nestojíte, elektronika zařadí neutrál. Něco podobného se nám stalo také v případě, kdy jsme až příliš rychle po nastartování dali volič do polohy D. O pohon dodávky se stará elektromotor o výkonu kW, který roztáčí přední kola. Maximální točivý moment sice nastupuje prakticky od volnoběžných otáček, půjčovna dodávek Radošovice produkovaných Nm ale není tolik, aby vito startovalo s podobným odpichem jako osobní elektromobily. Přece jenom je to dodávka, která bez
nákladu váží t, takže na rychlost kmh se dostane za sekund. Automobily Mercedes Benz Vito E Cell V České republice už se pohybuje několik půjčovnám dodávkách Radošovicím elektrických mercedesů. Český importér je pronajímá za necelých korun za měsíc. Vraťme se ale na začátek, a to k dobíjení. Vito E Cell Březí se dobíjí třífázovým proudem V, navíc musíte mít speciální konektor. V Praze zatím moc míst se stojanem není, pomalu jich ale přibývá. Až jich bude ve městech dost, tak se možná najde ještě víc firem, které budou ochotné platit v rámci jisté formy operativního leasingu měsíčně Kč. Cena Mercedes Benz Vito E Cell si nelze koupit, importér ho nabízí formou operativního leasingu. Ve splátce Kčměsíc jsou zahrnuty náklady na servis i pojištění. Automobily Mercedes Benz Vito E Cell Nebýt polepů, elek trický pohon by nikdo nepoznal. Závěr Voděrádky Neřeknu asi nic objevného, ale dokud nebude ve městech dostatek dobíjecích míst, tak je provozování těchto aut skutečně spíš jenom politická záležitost. A dokud nebude u nás víc elektřiny z obnovitelných zdrojů které by ale nezvyšovaly cenu klasické, tak nevidím smysl v elektropohonu jako celku.říchod generace Focusu způsobil doslova poprask. Na dlouhá léta se stal nejlepším kompaktním vozem s dodnes