sebe, ale konfekčně pojatých aut je na trhu přehršel a Fiat alespoň nějakým způsobem víří stojatou vodu. Satčí vzpomenout Multiplu.Volkswagen je naprostý opak. Typově spadá do skupiny ordinérních vozů a jeho uhlazený zevnějšek v sobě nese typické rysy VW. Je to přesně ten typ auta, jehož designéři se báli udělat krok jedním či druhým směrem. Zkrátka nenadchne, ale ani neurazí. Záleží na tom, jaký máte vkus vy a zda něco jako design chcete v rámci výběru vůbec řešit. Tato dvě auta si totiž jen stěží budete kupovat pro to, jak vypadají. Osobně musím přiznat, že Doblo si mě získalo zejména zezadu, kde dominuje velká prosklená plocha a vkusně zvolený font s názvem vozu. Není tak jemné a navoněné jako Caddy, ale vyvolá v člověku přinejmenším nějakou reakci. Na vizáži obou testovaných dodávek se velkou měrou podepsaly metalíza a lité disky kol. Pro někoho naprosto nepodstatné prvky příplatkové výbavy dodávají šmrnc a přibližují Praha 21 oba dnešní soupeře o kus blíž ke kategorii osobních automobilů. Ve spojitosti s rozebíraným vzhledem by bylo záhodno zmínit fakt, že Doblo půjčovny dodávky Květnic je po faceliftu. Ten udělal z Fiatu hotovou labuť. Jestliže si vzpomínáte na předchozí vizáž z roku rok představení, dáte mi za pravdu dřívější model byl totiž atraktivní asi jako mostecké panelákové sídliště. Nebýt faceliftu, nemuseli bychom tuto oblast vůbec řešit, půjčovna dodávek Květnice jelikož VW by zvítězilo na plné čáře. Přístrojový štít je strohý až běda. Kvalita zpracování je prvotřídní, plasty na VW nezvykle Březí
tvrdé. Koneckonců, je to pořád dodávka. Sedíme uvnitř Jakmile se usadíte za volant Volkswagenu, okamžitě se budete cítit jako doma. Je až Pacov s podivem, jak má VW tuto disciplínu zmáknutou. Protože kdo zná vozy z ingolstadtské produkce, ví, že tento fenomén se objevuje prakticky ve Cyrilov všech modelech. Možná je pocitem z poctivosti a preciznosti, který na vás sálá doslova ze všech koutů. Sedadla ve VW jsou dostatečně tuhá a pohodlná, nicméně na zadních sedačkách je v podélném směru o něco méně místa. To však nehraje velkou roli. Když se posadíte do Dobla, máte pocit, že sedíte v autě širším než delším. Ano, skutečně, Doblo je uvnitř neuvěřitelně široký vůz. Dokonce natolik, že některým z novinářů se jako negativum jevil fakt, že si nemohou opřít loket o dveře. Prostě na něj nedosáhnete. Uznávám, není to