příjemné, pokud cestujete sami, již méně, pokud vůz naložíte rodinou. To se mu pak v dálničních kopcích zrychlovat moc nechce. Jinak je tomu u lehce sportovní verze Trend. Poznáte ji podle výrazněji tvarovaných sedadel, stříbrného potahu hlavy řadicí páky či světlého podbarvení přístrojového štítu. Jeho součástí je také takzvaný GEM Generic Electronic Module. Ovládá množství elektrické výstroje, od Cyrilov stíračů přes přístrojový štít, centrální zamykání až po airbag. Když selže, ve voze skoro nic nefunguje. A bohužel se to občas stává, a to výhradně na motorech Sigma. Na vině je jeho rušení zapalovacími svíčkami. Řešením je modifikace upevnění kabelu snímače půjčovna dodávek Zeleneč teploty spolu s kabelovým svazkem motorového prostoru.Trend byl nabízen pouze jako hatchback, přičemž v jeho případě je spojena s kratšími převody, takže nabízená dynamika je vzhledem k výkonu koní neuvěřitelná. Spolehlivost Zeteců S je odpovídající. Pozor si dejte na Praha 20 správný olej a jeho včasné výměny. Měl by to být SAE W Kdo použije hustší, riskuje dokonce zadření motoru. ZeteC z mondea Větší motory a pocházejí ještě ze starší řady Zetec E, původně vyvinuté pro první Mondeo. Ani ty nejedou špatně, byť spotřeba u nich patří spíše k vyšším. Na rozdíl od Zeteku S mají litinový blok motoru. U dvoulitru pozor na přítomnost dvouhmotového setrvačníku, který stejně jako u dieselů nemá zrovna příkladnou životnost. Menší motory jej nemají. Vznětové motory slabinou Asi největší slabinou Focusu jsou kromě půjčovna dodávek Zeleneč
průměrné kvality interiérových plastů vznětové motory. Ty pocházejí z řady Kent, přičemž jejich zvláštností byla v době vzniku Chvaly litinová hlava válců, která obecně ráda praská. Motory Focusu však mají od začátku přímé vstřikování, které její tepelné namáhání výrazně snižují. Do roku nesly agregáty označení TDDi. Dodávka paliva byla u nich realizována pomocí rotačního čerpadla. Tím soukromé jesle Prahou východ Zelenčí