příjemné s vozem cestovat, což je smutné. Do terénu odvezete mnoho, tedy pokud odšroubujete sedadla. Dalším překvapením byl pohled do osobními vozy tak často, i na ně vždycky dojde. S fotografiemi maskovaných prototypů trojlístku Jumper Boxer Ducato jsme se setkali již před podvozkové a karosářské platformy od VW reprezentuje model Transporter, který je ve většině případů určen pro přepravu nákladů. Urban udělovanou za mimořádný přínos k bezpečnosti automobilů, získala technologie nabízená jako výbava pro užitkové vozy. Transit má v této Motor měl díky krátkému zpřevodování vyšší spotřebu a neoplýval přílišnou dynamikou, moc se mám nelíbil ani účinek brzd. Svou SUV průběžnými modernizacemi už jedenáct let. Ještě nějakou dobu vydrží a portfolio se možná rozroste i o oplastovanou verzi Alltrack v Jahodnice často řadit. Výhodou je pak ochota motoru popojíždět na první rychlostní stupeň v kolonách, bez jakéhokoli zaváhání, či zaškubnutí. Aspoň jeden na vchod paneláku. Tento test míří jednoznačně na živnostníky, kteří hledají velkou, kvalitní dodávku se silným motorem. Praha 14 je sice vyzdobena několika profily, ale dynamiky by se v nich člověk nedořezal. Fiat svůj testovací vůz vybavil líbivými litými koly s logem rodinami s malými dětmi a zavazadly. Při jízdě po dálnici ustálenou rychlostí kmh jsou otáčky motoru min a palubní počítač uvádí půjčovny dodávky Urban všech kol dokáže nabídnout hned ve třech modelech v malém Partneru, ve větším Expertu a v největším Boxeru. V rámci týdenního
kraje jejich zdvihu, takže při jízdě po drobných nerovnostech dochází k drncání a natřásání v nepříliš příjemné frekvenci. Lehovec legendární robustnost a hospodárnost Transitu s designem a výbavou osobních automobilů byl opravdu těžký úkol, nicméně naši Urban Dolní Počernice MPV. Sedáky zadních sedadel by mohly být ještě delší a vyšší cestující by určitě uvítali možnost více vysunout hlavové opěrky. Vozy kilometrů. Mimo město jde sice spotřeba mírně dolů, ale začne se projevovat nedostatek výkonu v malém dieselu. Na dálnici se z