Peugeot Boxer jezdil v městském provozu za litru nafty na km, mimo město si pak řekl o sedm litrů. Problémem je jako obvykle jen dálniční jízda, kdy je potřeba motor vytáčet vysoko už jen kvůli tomu, aby dosáhl povolených kmh. Lze ovšem cestovat i rychlostmi do kmh. Spotřeba se Nouzov na dálnici pohybuje okolo litrů nafty na km. Pokud tedy chcete ušetřit, je vhodné do vozu nainstalovat regulátor rychlosti, který vyjde na Praha 19 korun. Uvedené hodnoty jsme zjistili při cestování s prázdným nákladovým prostorem. Při zhruba polovičním zatížení pak počítejte s půjčovna dodávek Miškovice přibližně o dva litry vyšší konzumací paliva. Peugeot Boxer je dobrým společníkem na dlouhé cestování. Do kabiny se vejdou až tři půjčovnami dodávkou Miškovice lidé, jen prostřední by měl být menšího vzrůstu, aby nedřel koleny o palubní desku. Podvozek je připraven na to se poprat s velkým zatížením, přesto i při jízdě naprázdno zadní náprava příliš na nerovnostech neodskakuje. Díky palivové nádrži s objemem litrů dojezd přesahuje km. Kapacita se dá ještě rozšířit až na litrů korun. Boxer by tedy rozhodně neměl být krokem vedle. Trafic druhé generace nahradil na počátku třetího tisíciletí svého téměř letého předchůdce. Spolu se svými klony Opelem Vivaro a Nissanem Primastar je příkladem vysoce komfortní moderní dodávky. Škoda jen, že její odolnost a spolehlivost jsou stěží průměrné. Renault TraficDalších fotografií v galerii Renault Trafic foto Renault Trafic je tradičním užitkovým vozem z portfolia francouzského Renaultu. Charakteristicky
hranatá první generace se ve výrobě udržela od roku až do roku Nová generace, jejíž výroba stále pokračuje, má již také jednu dekádu Praha 18 za sebou. Montuje se jednak v anglickém Lutonu a také u Nissanu v Barceloně. Vůz totiž existuje pod třemi značkami. Kromě Renaultu Trafic ještě jako Opel Vivaro či Nissan Primastar. Vývoj vozu ovšem probíhal pod taktovkou Renaultu, což je na něm docela patrné. Dodnes pohledný je design, korunovaný skvělou aerodynamikou. Také jízdní vlastnosti a velmi příjemné ovládání zaslouží i dnes obdiv. Vůz existuje nejen půjčovna dodávek Miškovice jako dodávka, nýbrž i jako van. Renault Traffic plusy a minusy plusy jízdní vlastnosti, velmi příjemné ovládání, komfortní kabina, řídí se skoro jako osobák, citlivé řízení, pozice za volantem, většina vozů má šestistupňovou převodovku, najdete jej pod třemi značkami, úsporné a kultivované diesely, l nádrž minusy téměř všechny diesely se sklony k fatálním závadám, choulostivý podvozek, velmi obtížná miškovickými pražskými cvičením těhotné