koncert jsme skutečně nezaznamenali už dlouho a na vině jsou nejspíš nejen časté vyjížďky novinářského vozu mimo zpevněné cesty, ale i půjčovna dodávek Praha 19 opravdu tvrdé pérování. Potěšilo nás ale řízení Renaultu Kangoo, které patřilo mezi automobily SUV, které mívají v tomto ohledu větší či menší rezervy, rozhodně k těm lepším. Téměř sportovní odladění podvozku je u Kangoo velmi důležité, protože jinak by vůz s šířkou mm a výškou mm nebyl zrovna stabilní. V praxi to znamená, že i tak se vůz docela nakláněl, ale stále v rozumných mezích, precizně však informoval o téměř každé nerovnosti na vozovce i mimo ni. Ovšem jízdní vlastnosti jsou naproti tomu až nečekaně dobré, Kangoo se ochotně vrhá do táhlých zatáček a projíždí je bez známek ztráty neutrálního chování, nestačí pouze na ostré zákruty a půjčovné dodávce Prahou 19 serpentiny, kdy už se dostavuje nedotáčivost, to vše ale na hranicích, které jsou na hony vzdáleny jízdnímu režimu, v jakém bude tenhle Praha 19 renault provozován nejčastěji. Nejpříjemnější je s ním tedy jízda rychlostmi, které nechávají policejní radary v klidu, a při nichž se celé osazenstvo může kochat dobrým výhledem do krajiny všemi směry. Důraznější sešlápnutí plynu a následná vyšší rychlost má Nouzov totiž navíc za důsledek téměř okamžité posázení málo skloněného čelního skla ostatky všemožné havěti, špatné aerodynamické proudění je totiž nedokáže strhnout stranou. Kratší jízda po polní cestě je však oproti silničnímu provozu dost traumatizující
zážitek, takže doporučujeme držet se s vozem spíše na kvalitních vozovkách. To je druhá strana mince jménem tvrdý podvozek. Ostré jízdě