jedné ze tří španělských továren Renaultu v roce v současnosti je ve výrobě třetí generace tohoto automobilu. Čtyřmiliontý Mégane z půjčovna dodávek Kbely města Palencia zamíří do Nizozemí. Karoserie jubilejního kousku je lakována světle modrým odstínem Majorelle, pod kapotou pětidveřového hatchbacku pracuje turbodiesel dCi o výkonu kW. Mégane vzniká celkem na čtyřech místech. Vedle Palencie ještě v tureckém městě Bursa, ve francouzském Douai a ruské Moskvě. Palencia vyrábí až na kupé kabriolet všechny karosářské verze Mégane, včetně sportovní verze s logy Praha 19 divize Renault Sport. Ve Španělsku Renault vyrábí své automobily ještě ve Valladolidu, kde je rovněž motorárna. Zdejší továrna loni oslavila šest milionů vyrobených aut od roku Třetí španělský závod Renaultu se nachází v Seville, kde vznikají převodovky a další půjčovna dodávek Kbely výrobní díly. Dodávka Renault Trafic pak vyjíždí z továrny v Barceloně, patřící Nissanu. reklama Od roku je na trhu třetí generace Nouzov Mégane. Ta loni prošla výrazným faceliftem, který vůz přiblížil dalším modelům značky. Čtvrtá generace má být představena v roce Novinka má být proti nynějšímu Mégane sportovnější. Produktový manažer britského zastoupení Yann Le Graet řekl magazínu Autocar, že auto bude mít nízkou linii střechy, díky které se odliší od hlavního soupeře Volkswagenu Golf. Design samozřejmě nebude postrádat mohutné logo značky v masce chladiče, současný spojovací znak modelové řady Renaultu. Uvnitř budoucího Mégane se objeví kvalitnější plasty. V
rámci současného trendu zde nebude chybět dotyková obrazovka. Renault nicméně podle Le Graeta nechce být tak radikální jako Peugeot, který