podlaze vozu jsou možnou příplatkovou výbavou. U ojetin na ně však příliš často nenarazíte. Pro pohodlí a multifunkčnost auta je zde vykonáno mnoho. I za volantem se cítíte velmi dobře a ergonomii pracoviště se mnoho vytknout nedá. Jakmile však usednete spíše se vyhoupnete Hrdlořezy pronájem dodávek za volant a začnete vnímat způsob posezu v kombinaci se skutečnou velikostí auta pochopíte, že v osobáku ani rodinném MPV nesedíte. VW Multivan je více dodávkou než osobním automobilem či SUV. Volkswagen Multivan Pravdou je, že se u VW opravdu snažili přiblížit pocit z Jarov ovládání Multivanu co nejvíce osobnímu vozu. Tomu odpovídá uspořádání přístrojové desky, umístění řadicí páky na palubní desce s půjčit dodávka Hrdlořez jejími krátkými a poměrně přesnými drahami řazení i elektrické ovládání oken či zrcátek. Příjemné jsou sklopné loketní opěrky sedadel s možností nastavení jejich výšky. O širokou lištu dveřní výplně si sice můžete loket opřít také, ale za chvíli ho máte otlačený, protože použitý plast je tvrdý jako kámen. Ergonomie sedaček je velmi dobrá. Na delší trase může paradoxně v tak velkém autě chybět kus místa pro natažení levé nohy. To však bývá neřest většiny dodávek. Výplň dveří obsahuje dvě velké kapsy na cokoliv, do té spodní pohodlně postavíte l PET lahev. Když se chcete napít, musíte se pro ní trochu sehnout. I na středovém panelu je odkládacích schránek několik včetně vyklápěcího držáku na další l láhev v dolní části pod řadicí pákou. Míst pro uložení různých papírů, Zborov
pití a dalších drobností je zde dostatek. Zadní sedadla mají pod sebou plastový šuplík. I zde si tedy cestující mají kam své věci půjčoven dodávkami Hrdlořezům uschovat. Volkswagen Multivan Že řídíte dodávku s nádechem osobního vozu definitivně pochopíte, jakmile se s Multivanem rozjedete. Řízení představuje zdařilý kompromis mezi autobusovýmefektem, tedy více otáček a poměrně měkká charakteristika při malých rychlostech či půjčovna dodávek Hrdlořezy manévrování a přiměřeným ztuhnutím řízení při rychlostech vyšších. Žádnou komunikaci s vozovkou však rozhodně nečekejte. Díky Kolbenova nezávislému zavěšení všech kol má Multivan vcelku dobré jízdní vlastnosti. Znamená to zároveň tuhé nastavení charakteristiky pružin z Českomoravská kraje jejich zdvihu, takže při jízdě po drobných nerovnostech dochází k drncání a natřásání v nepříliš příjemné frekvenci. Obzvláště při obsazení jen dvěma cestujícími. Ani tato relativně tvrdá charakteristika pružin nedokáže zcela eliminovat náklony vysoké a poměrně těžké karoserie. V zatáčkách se automobil chová spíše jako dodávka a je třeba si zvyknout na různé příčné náklony. Tohle hlídáte dítěte v Praze 10 Hrdlořezech