nahmatat kličku mezi výplní dveří a karoserií nebo povylézt z auta a dveře odjistit z parkovací polohy zvenčí. Partner je k zadním Kolbenova cestujícím prostorově nesmírně velkorysý. Na rozdíl od konkurenčních modelů se v něm ale cítíte útulněji a připadáte si více jako v MPV. Sedáky zadních sedadel by mohly být ještě delší a vyšší cestující by určitě uvítali možnost více vysunout hlavové opěrky. Vozy dodávek půjčení Kolbenově MPV partner připomíná rovněž vyjímatelnou zadní lavicí, která je i u testované vrcholné verze Outdoor dělená v poměru Ještě více Klíčov variability zajistí tři samostatná sedadla, která se dodávají až za příplatek ve výši Kč. Lze je sklopit, překlopit vpřed či z vozu zcela vyjmout, posouvat však ne. Dvojsedadlo je i poměrně těžké na manipulaci. Pak se základní objem m zavazadelníku po pevný kryt stejně jako u Škody Fabia ho lze nouzově umístit do drážek za zadní sedadla zvýší na rovné m. To je více než u konkurenčního Renaultu Kangoo, ten ale umožňuje snadno zaklopit zadní sedadla do podlahy. Zavazadelník potěší velmi nízkým vstupním prahem, zadní výklopná stěna je ale těžká na manipulaci. Alternativní křídlové dveře však lze pořídit za mírný příplatek Kč. Automobily Peugeot Partner Tepee HDI Outdoor půjčovna dodávek Kolbenova Zavazadelník má velmi nízký vstupní práh, asymetricky dělenou zadní lavici lze sklopit i vyjmout. Střední verze turbodieselu HDI s výkonem kW je pro mohutný vůz s možností velkého zatížení nezbytným minimem. Dynamika je jen průměrná, spotřeba však velmi dobrá. S ještě
nezajetým vozem jsme dosáhli průměru l km. Motor šlechtí i dobré odhlučnění. Podvozek zajišťuje oproti předchůdci lepší stabilitu. Ani půjčovna dodávek Kolbenova nemusíte jet nějak razantněji, abyste pocítili zřetelnou nedotáčivost. Zlepšila se i přesnost řízení, zpětná vazba nadále není zcela ideální. Přes nerovnosti se nový partner přenáší s přehledem, ale za doprovodu pazvuků od náprav jako u dodávek. Peugeot prezentuje Vysočanská vrcholné provedení Outdoor jako verzi určenou do terénu, to má ale v praxi díky přídavným tmavým nástavcům prahů paradoxně menší světlost podvozku než standardní verze. Abychom tomuto modelu nekřivdili, oproti jiným verzím má navíc i ochranný plechový kryt pod motorem. S nárazníky v černé barvě, stříbrně orámovanou maskou vytvářející jakýsi virtuální přední ochranný rám, stříbřitým plastem na nájezdových plochách a podélnými střešními lištami působí velmi efektně a také dráž, než napovídá pohled do ceníku. Chrysler Grand Voyager CRD Limited Test Podobně jako se Američané ne a ne rozhodnout, kterou cestou se letos na podzim vydají, je i nový Chrysler Grand Voyager Kolbenovy půjčovnami dodávkou na půli cesty mezi Amerikou a Evropou. Což je ovšem ve srovnání s předchozí generací značný posun směrem ke starému kontinentu Previous soukromých školkách v Praze 9 Kolbenově