servisákem, kde servisujeme firemní auta po záruce a všichni se nezávisle na sobě shodli o tom, že T s motorizací kW je ideální volbou. Osobně bych nevolil jinak, ale se může cokoliv a kdykoliv chtel sem kupovat novou T ale klasickou skrin, a po projeti nekolika predvadecek, ktere nemeli najeto skoro nic jsem od tohoto kroku ustoupi auto se mi jizdne vubec nelibi, za ty prachy silene, multivan se dela v nemecku, skrinovky v polsku, tak ze by to bylo tim Prijde mi ze si autor asi plete SUV a MPV. Nebo proste nechapu jak lze porovnavat Multivana s napriklad X JMT napsal Prijde mi ze si autor asi plete SUV a MPV. Nebo proste nechapu jak lze porovnavat Multivana s napriklad X V clanku neni nikde ani zminka o porvonavani půjčovna dodávek Vysočany s SUV, natož s X. Zmínil jsem pouze to, že se automobil v některých ohledech blíží kategorii SUV možná i MPV pro zájemce o ojetý vůz bych rozhodně doporučil k prostudování článek ze Světa motorů který se jednotlivými motorizacemi zabývá hlouběji, a rozhodně pětiválce s PD Vysočanská nechválí co se týká dlouhodobé spolehlivosti. Je to dost jiný motor než starší TDI R z T. Používáme T i T a Vivaro. T TDI kW long s najetým půlmilonem km a motor je pocitově na tom vůči autu pořád lépe něž rok staré T s PD kW normál.rozvoru. Jízdní vlastnosti nejsou Českomoravská špatné, ale pořád jen v kategorii dodávek. Příjemnější jízdní vlastnosti v normálním provozu ne na hraně má Opel Vivaro taky DTI, půjčovnami dodávkou Vysočanům bohužel spolehlivost tohohle renaulťáckýhoZávady a opravy na autě Hned po příjezdu z prodejny na firmu auto nešlo zdechnout. prý vadná
řídící jednotka Kolem km začlo blbnout turbo a díky neodbornosti či mazanosti servisu to došlo až tak, že se do km prvně řešily vstřikovače a čerpadlo, což nepomohlo a jednoho dne cestou z Anglie turbo odešlo a s ním i filtr pevných částic asi km. Po výměně turba a DPF filtru auto zase jak nové Jo a ještě kolem km se začala ozývat přední náprava. Tam ale byla jen nějaká maličkost. Hodnocení a zkušenosti s autem Auto jsem dostal jako nástupce po VW LT ze začátku jsem si těžko zvykal na motor starý ti válec v LT byl takový Kolbenova ráznější a měl chlapácký zvuk Po usednutí do crafteru se mi zdálo, že je to zvukem benzíňák a že tolik nejede a víc žere postupem montessori školku nedaleko Prahy 3 Vysočan