užitkovým vozem snadno cvičit. Maximální točivý moment Nm stačí na solidní dynamiku, přičemž ani nevadí, že je motor spojen pouze s manuální pětistupňovou převodovkou. Její ovládání kvůli horší přesnosti a velmi krátkým drahám vyžaduje trochu cviku. Dokker se ale dokáže na německé dálnici rozletět až na tachometrových kmh a při běžném cestování mu rychlé předjížděcí manévry nedělají Lehovec potíže. Horší je to jen se zvukem motoru, který je i po zahřátí poměrně hlučný, a navíc se projevuje vibracemi v kabině. Z hlediska jízdních vlastností je Dokker na úrovni ostatních levných dodávek, které ale jeho cenu výrazně převyšují. Řízení je nekomunikativní a ve středních polohách velmi volné, ke sportovní jízdě však tento užitkový vůz určený není. Rázů od kol se řidič dočká hlavně při Praha 14 jízdě bez naložení, tehdy může Dokker na příčných nerovnostech lehce odskakovat. Nejvíce mu tak vyhovuje jízda se zhruba poloviční zátěží, kdy se uklidní a je příjemným společníkem v každodenním pracovním provozu. Dacia Dokker Van hledá cenovou konkurenci jen půjčovna dodávek Hloubětín těžko. I v nejvyšší motorizaci je totiž pořád výrazně levnější. Soupeřit může třeba se sesterským Renaultem Kangoo Express, který se stejným motorem vyjde na Kč bez DPH, tedy o celých tisíc korun víc. VW Caddy TDI k je k dostání za Kč bez daně a Fiat Doblo Cargo Van stojí korun. Plusy a minusy Velmi nízká cena Velká využitelnost nákladového prostoru Snadná omyvatelnost Úsporný motor Povedený Hloubětína půjčovny dodávky
multimediální systém s navigací Hlučný motor Velmi slabá výbava nutnost příplatků Absence tempomatu Chyby v připojení mobilu přes vedení účetnictvím v Praze 9 Hloubětíně