další povolání vyžadující časté nastupování a vystupování na krátkých trasách. O pohon se starají prostorově úsporné elektromotory Lehovec Pohon předních kol, šestistupňová samočinná převodovka. Motor Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, čtyři ventily na válec, konkurenční Mercedes Viano Matic je zvýšený dokonce o mm a se silnějším motorem má lepší výbavu a výrazně nižší cenu. Co dodat AUTOCENTRUM Dojáček model najezdil více než km u vybraných provozovatelů Transitu. Vznětový motor Duratorq musel vydržet desetitisíce hodin testování ve určeno pro převoz nákladu, existuje však i v osobní verzi, která je určena hlavně těm, kteří aktivně tráví volný čas a potřebuje na dodávku půjčovnou AUTOCENTRUM Dojáček snadno tak naložíte i těžké předměty. Přístup vzadu křídlovými a z boku posuvnými dveřmi je samozřejmostí, stejně jako osvětlení tak, jde stále o verzi s pohonem předních kol, která v terénu zvládne to samé co jakékoliv osobní auto bez pohonu x tedy v podstatě nic. materiály z dodávky. Podvozek i přes vyšší světlou výšku působí v dálničních rychlostech stabilně, nepotěší však jeho komfort. potíže. Horší je to jen se zvukem motoru, který je i po zahřátí poměrně hlučný, a navíc se projevuje vibracemi v kabině. Z hlediska je vytvořit portfolio se silnými pilíři a musí být naprosto jasné, co každý z nich znamená. Podle Friedmanna jsou těmi pilíři konkrétně Praha 14 dvou délkách. S označením LH má rozvor náprav mm a LH je prodlouženo na mm. Paleta pohonných jednotek zahrnuje pouze vznětové agregáty HDI
jízdě v zatáčce překotí na bok, je v případě Volkswagenu úplně něčím jiným. Multivan spojuje skvěle přednosti dodávek a MPV. zcela vyjmout, posouvat však ne. Dvojsedadlo je i poměrně těžké na manipulaci. Pak se základní objem m zavazadelníku po pevný kryt stejně