ale rychlejší a o stupně bohatší dvouspojkovou převodovku, která se vyznačuje prodlevou jen při potřebě náhlé akcelerace. Seznam kapitol Nepůsobí lacině Zatímco Viano od Mercedesu trošku pokulhávalo grafikou přístrojů a některými plasty palubní desky, Multivan v tomto ohledu Nouzov půjčovnám dodávkách nezklame. Poctivé zpracování, ta nejlepší ergonomie a moc pěkné plasty byly spolu s velmi bohatou výbavou tím nejlepším pro posádku a Nouzov řidiče. Mercedes se zdál být luxusnější v zadních řadách a byl také prostornější. Jenomže v oblasti výbavy se Multivan nenechal zahanbit. Jeho už tak dost bohatá výbava Highline byla doplněna o prvky za dalších tisíc Kč, a to ještě zdaleka není strop. Tím se VW, přestože je menší, dostalo na cenu námi favorizovaného Viana. Možnost individualizace je i u něj vážně široká. Velkou roli pro komfort pronájem dodávek Nouzově posádky sehrál akustický paket se silnějšími okny za výhodných Kč, který na palubu přinesl krásné ticho. Seznam kapitol Levné VW rozhodně ne Multivan se přes horší dynamiku a vyšší spotřebu nakonec přesto jeví jako řidičsky sympatičtější vůz a pohon Motion mu přidává i více trakce. Otázkou je, zda mu můžete s cenovkou milionu odpustit jeho relativní nedokonalost. Seznam kapitol vnitřní prostor variabilita sedadel ergonomie materiály ovladatelnost a stabilita přesné řízení přenos síly na vozovku zavazadelník jízda jako s menším Praha 19 vozem konečná cena manipulace se sedadly prodleva DSG slabší dynamika spotřeba Citron Berlingo L Electric X Městský rozvoz Test Elektrické
berlingo se na pohled jeví jako ideální kompaktní dodávka pro rozvoz věcí po městě. Zda je realita opravu růžová, nebo vlastně zelená, jsme zkoušeli v praxi v provozu po Praze. Previous Next Autor Martin JeníkFoto Václav Novák Ovládání elektrického berlinga je v zásadě velmi Praha 18 jednoduché a nevyžaduje žádné speciální návyky. V interiéru vás nečekají žádné krkolomné sci fi ovládače. V tomto ohledu je Klíčov střídmost interiéru dodávky předností. Přístroje zobrazující stav akumulátoru i okamžitý výkon jsou integrovány do klasické kapličky přístrojů. Volič jízdních režimů představuje kolečko pod ventilací. Není to sice úplně optimální řešení, páčka by byla lepší, ale vše je přehledné a rychle se zorientujete. Palubní deska se až na detaily neliší od normálních verzí, chybí více odkládacích míst. půjčovna dodávek Nouzov Samotná jízda je relativně svižná do nějakých kmh, nad kmh už vůz prakticky nezrychluje a nejvyšší rychlost je omezena na kmh. Pro městský provoz je ale berlingo navzdory nízkému výkonu k dostatečně hbité a starty ze semaforů dokáží být velmi rychlé i díky tomu, že půjčovna dodávek Nouzov se nezdržujete řazením. Spotřeba se při testu podle palubního počítače pohybovala kolem kWh, což není zrovna málo, a reálný dojezd byl