dveře se otvírají v příkladně širokém úhlu. To usnadňuje vystupování či upínání dětí do sedaček. Závěr Rodinné potřeby lodgy uspokojí hlavně z hlediska vnitřního prostoru, s dacií už nebudete muset řešit, co vzít na dovolenou. Nedostatkovým zbožím jsou ale odkládací schránky a pořádné držáky na pití, vzadu citelně chybí i lampička na čtení. Renault Trafic Leadera třídy nesesadil Bazar Traffic druhé generace nahradil na počátku třetího tisíciletí svého téměř letého předchůdce. Spolu se svými klony Opelem Vivaro a Nissanem Primastar je příkladem komfortní moderní dodávky. Škoda jen, že její odolnost a spolehlivost jsou stěží průměrné. Previous Next Nouzov Autor AutohitFoto Seznam kapitol Jako osobní vůz Úsporná, leč vrtošivá Mor jménem pk Trafic je tradičním užitkovým vozem z portfolia francouzského Renaultu. Charakteristicky hranatá první generace se ve výrobě udržela od roku až do roku Nová generace, jejíž výroba stále pokračuje, má již také jednu dekádu za sebou. Její výroba probíhá jednak v anglickém Lutonu a jednak u Nissanu v Barceloně. Vůz totiž Praha 19 existuje pod třemi značkami. Kromě Renaultu Trafic ještě jako Opel Vivaro či Nissan Primastar. Vývoj vozu ovšem probíhal pod taktovkou půjčovné dodávce Podolance Renaultu, což je na něm docela patrné. Dodnes pohledný je design, korunovaný skvělou aerodynamikou. Také jízdní vlastnosti a velmi příjemné ovládání zaslouží i dnes obdiv. Vůz existuje nejen jako dodávka, nýbrž i jako van. Jako osobní vůz Při svém představení byl dodávek půjčení Podolanku
Trafic dost často srovnáván z VW T. Oba vozy disponují vynikajícími jízdními vlastnostmi a hlavně takřka nedodávkovým ovládáním. Ač T půjčovna dodávek Podolanka v otázce životnosti a spolehlivosti nedosahuje úrovně předchozí let vyráběné T, v porovnání s Traficem se jedná o spolehlivý a odolný Podolankou pronájem dodávek vůz. Sice i T umí předvést fatální závady, avšak v menší míře než Trafic a hlavně nabízí i vyloženě odolné spolehlivé motory TDI PD. Ač je podvozek Traficu v principu jednoduchý, životností se řadí tak maximálně k průměru. To platí hlavně o přední nápravě. U ní stojí za zmínku fakt, že čepy ramen lze po odvrtání trojice nýtů vyměnit samostatně. Nýty se pak nahradí šrouby s maticemi, které se obyčejně dodávají spolu s čepem. To zadní, tuhá náprava s panhardskou tyčí s životností problém nemá. Seznam kapitol Úsporná, leč vrtošivá Do roku byl Trafic poháněn dvojicí agregátů. Spolehlivější, žel málo vyhledávaný, a proto také nijak rozšířený, je zážehový dvoulitr z řady FR. S výkonem kW jde vlastně o krotkou a o proměnné časování sání obranou verzi motoru, dobře známého z rychlých Renaultů Clio. Z hlediska poměru dynamikaspotřeba se zdá být mnohem lepší volbou vznětová dCi z řady FQ. Od začátku existovala Praha 20 ve dvou výkonových verzích, a to s a kW. Obě jsou tiché, příjemně jedou, ale také dokážou majitele pěkně potrápit. Právě častými podolanskou pražskou dětskými jeslemi