Přístroje zobrazující stav akumulátoru i okamžitý výkon jsou integrovány do klasické kapličky přístrojů. Volič jízdních režimů představuje kolečko pod ventilací. Není to sice úplně optimální řešení, páčka by byla lepší, ale vše je přehledné a rychle se zorientujete. Palubní deska se až na detaily neliší od normálních verzí, chybí více odkládacích míst. Samotná jízda je relativně Budovec svižná do nějakých kmh, nad kmh už vůz prakticky nezrychluje a nejvyšší rychlost je omezena na kmh. Pro městský provoz je ale berlingo navzdory nízkému výkonu k dostatečně hbité a starty ze semaforů dokáží být velmi rychlé i díky tomu, že se nezdržujete řazením. Spotřeba se při testu podle palubního počítače pohybovala kolem kWh, což není zrovna málo, a reálný dojezd byl cca km, to je jen o něco Výhledy více než polovina, toho co je udáváno oficiálním cyklem km. Dvoukřídlé dveře a boční posuvné usnadňují nakládání věcí. K dispozici půjčovna dodávek Klecany je režim Eco, který vypne topeníklimatizaci a dokáže prodloužit jízdní dosah o cca Komfort řidiče tím ale pochopitelně velmi trpí, ani jindy však není distribuce teplého vzduchu zrovna rovnoměrná a přísun teplého vzduchu je spíše přáním než realitou. Jízdní vlastnosti doznaly zlepšení a vůz se díky vespod umístěným akumulátorům méně naklání. Hůře se tak ale odhadují limity podvozku. Zlepšená dodávku půjčovnou Klecanům aerodynamika nemá při jízdě po městě takový vliv. Závěr Berlingo nepřináší mezi elektromobily nic nového. Hlavním problémem tak stále
zůstává dojezd. Pokud se pohybuje pouze po městě, může to být vhodný vůz pro rozvážkové služby apod. Výhodné je ale pouze nabíjení přes rychlonabíječku, kdy vůz dobijete za hodinu, jinak musíte počítat s až hodinami.Pracuje na statku, nezalekne se terénního výšlapu a Klecan dodávek půjčení přitom dbá i na svůj vzhled. Cross caddy Previous Next Autor Ondřej ChamillaFoto Ondřej Kroutil Přiznám se, že smysl existence zářivě půjčovna dodávek Klecany zelené dodávky s terénním oplastováním, na hezkých sedmnáctipalcových kolech a s nadstandardní výbavou, jako jsou natáčecí bixenonová světla, mi stále uniká. Ovšem když už ji zde máme, tak musím uznat, že vypadá poměrně sympaticky, zejména když se pod hávem metrosexuálního drsňáka skrývá pohon všech kol, praktický interiér a úsporný motor TDI. Čtyřkolka má také náležitě přizvednutou