se starala vznětová šestnáctistovka MultiJet. Výkonem kW rozhodně neohromí, ale točivý moment N.m si dokázal lehce poradit i s plně naloženým vozem. Trochu nám vadil hrubší chod, naopak oceňujeme zátah již od min Součástí pohonného ústrojí byl systém StartStop, Ládví který fungoval bezvadně a při popojíždění ve městě šetřil drahocenné palivo. Na konci týdne jsme registrovali průměrnou spotřebu litru půjčovnám dodávkách Ládví převážnou část jsme strávili v městském provozu. Hnací sílu přenášela na přední kola šestistupňová manuální převodovka. Ji samotnou můžeme s klidem označit za průměrnou, chod by mohl být přesnější. Co se jízdních vlastností týká, Dobló nikterak neztrácí Ládvím půjčit dodávka na ostatní dodávky. Nenaložené trochu plave, jízdní projev lze ale označit za čitelný. V zatáčkách počítejte s většími náklony, měkčí odpružení je logickým nástrojem pro zachování solidního cestovního komfortu. Jsme přesvědčeni, že takovému zelináři nebo pekaři bude Dobló výborně sloužit. Peugeot Partner Tepee HDI Outdoor Test Říká se, že práce šlechtí, a Peugeot Partner je důkazem, že na tom asi něco bude. I jeho osobní verze se dokáže postavit k práci čelem, ve verzi Outdoor ale navíc nezapomíná ani na módní trendy. Vychovatelna Previous Next Autor Vladimír LblFoto Jan Dvořáček Automobily Peugeot Partner Tepee HDI Outdoor Partner působí moderněji než jeho první generace. Je o poznání širší a má i mnohem mohutnější příď. Na manévrování ve městě je tedy trochu náročnější. Karoserie
působí velmi robustním dojmem, široké B sloupky však vadí ve výhledu. Automobily Peugeot Partner Tepee HDI Outdoor Partner působí robustním pronájem dodávek Ládví dojmem, nástavce prahů ale zmenšují jeho světlou výšku. Osobní verze s přídomkem Tepee je podobně jako ta u sesterského Citronu Berlingo laděna jako jakási levnější alternativa k vozům MPV. Zvenčí se jim vyrovná, provedením interiéru, zejména vysokou středovou konzolou Bulovka palubní desky a tvrdými plasty, ale stále nezapře příbuznost s užitkovými vozy. Interiér působí velmi vzdušně, jeho zpracování se blíží osobním vozům, při jízdě se neozývají žádné rušivé pazvuky. Posaz za volantem se zlepšil, nadále však není zcela ideální. Sedadla by navíc mohla mít výraznější vytvarování. Řadicí páka je mnohem lépe po ruce. Řazení je ale nepřesné s dlouhými drahami a velkou vůlí v kulise. Přístroje jsou jednoduché, ale výborně přehledné a čitelné. Naše pochvala směřuje k celé řadě úložných Českomoravská prostor, mezi nimiž nechybí ani polička nad palubní deskou či schránka před řidičem. Ta před spolujezdcem by ale mohla být rozhodně větší. Při nastupování na vyvýšenou zadní lavici si je třeba dát pozor na vodicí kolejnici posuvných dveří, kterou díky černé barvě montessori školkami Praha 8 Ládví