dodávku tradičními kritérii. Proto jsme na ní pohlíželi jako na standardní MPV. Obstál Fiat v takovém testu fiatscudoP fiatscudoP fiatscudoP Velká dávka emocí Fiatu nikdy nechyběl sklon k temperamentnímu designu. O to více překvapí, že své designérské geny úspěšně přenesl i na dodávku. Oproti francouzským sourozencům proto Fiat vypadá na jedné straně důstojněji, na druhé straně agresivněji. Unifikované tvary nových dodávek od PSA a Fiatu se nesou v oblých tvarech, výrazný je sklon čelního skla a stejně tak přední kapoty. Záď už ctí dodávkový charakter modelů. Vraťme se ale k přídi. Tu určuje především mohutná maska čtvercového tvaru s fiatovským grilem. Na přední masku navazují do boku protažené přední světlomety s čirou optikou, které ještě stupňují agresi. fiatscudoP fiatscudoP fiatscudoP fiatscudoP Sportovní geny se snaží dodat vícečlenný přední nárazník s kulatými předními mlhovkami. Pohled zboku prozrazuje, že dynamiku vozu tvoří jednak zmíněný sklon přídi a pak také řadu prolisů v karosérii. Prosklení předních dveří včetně A sloupku připomíná půjčovna dodávek Podbaba orlí nos. Zde pak dynamika končí, záď vozu je sice vyzdobena několika profily, ale dynamiky by se v nich člověk nedořezal. Fiat svůj půjčovna dodávek Podbaba testovací vůz vybavil líbivými litými koly s logem automobilky a ty opět dodávají Scudu na přitažlivosti. fiatscudoP fiatscudoP fiatscudoP Podbaba Svislou záď vozu tvoří výklopné páté dveře a hranaté koncové svítilny s čirou optikou. Zadní nárazník se nesnaží o extravaganci a Baba
kopíruje design u desítek jiných dodávek. Hodnotíme li design Scuda měřítky dodávek, je naprosto jedinečné. Hodnotíme li jej jako Budovec přerostlý van, pak dnes představuje spíše konzervativnější pojetí designu. N aneb princezna a půl království k tomu V minulosti testovaný Citron Jumpy byl v provedení mikrobus daleko variabilnější než nyní testovaný Fiat v provedení N. Odpočtová stěna je dost velkou daní za Juliska slevu právě na dani. Během jízdy nesnesitelně rachotí a navíc kazí snahy o civilnější pojetí dodávky. fiatscudoP fiatscudoP fiatscudoPfiatscudoP Po otevření dveří zaujme kombinace tvrdých, ovšem na pohled kvalitních plastů a jemné potahové látky semiš na dveřích. Přední sedadla ctí ergonomii sedadel v autobusech a nákladních automobilech. Poloha za volantem také připomíná spíše řízení nákladního automobilu, přispívá k tomu i sklon sloupku řízení a velikost volantu. Palubní deska nese řadu stylistických prvků vozidel francouzského koncernu PSA, který interiér také navrhoval. Po stranách u dveří jsou umístěny výsuvné držáky nápojů, do kapsy v předních dveřích lze umístit PET láhev standardních rozměrů. Prostor před řidičem zabírá rozměrný přístrojový štít se