fakt, že připlácíte takřka za všechno.Test Ford Transit Test Oblíbená dodávka se těší velkému zájmu. Už víme proč Nejoblíbenější evropský užitkový vůz jsme podrobili krátkému, ale o to objevnějšímu testu. Previous Next Autor AutohitFoto Není to tak dávno, co řídit dodávku bylo víceméně utrpení. Předjet smradlavou Karosu byl proces dlouhý jako týden před výplatou, dosáhnout slušné průměrné rychlosti úkol nadlidský. To se však za posledních deset let hodně změnilo. Dodávky vyspěly, jejich motory už znají pojem točivý moment, půjčovna dodávek Jirny řidič se za jejich volantem necítí hůře než v běžném osobním voze. CHCE TO ŘIDIČSKOU ZRUČNOST Testovací kus vypadá jako ten nejdelší a největší, co si vůbec můžete koupit, ale není to pravda. Sice jde o prodloužený rozvor, nicméně Ford nabízí ještě Jumbo s větší ložnou plochu a zvýšenou střechou. Jezdit s Transitem velkým jako Queen Mary II v městských ulicích vyžaduje cvik, zejména ostrá Jirny půjčovny dodávky odbočování jsou ošemetná, dálnice naopak v pohodě. Spotřeba se pohybuje okolo litru, což je hodnota hodně dobrá, a kilometr vás vyjde na nějaké tři koruny. Nový motor TDCi o výkonu kW a krouťáku N.m tvoří společně se sametovou stupňovou převodovkou skvělou dvojkou, balíček ECOnetic, jehož součástí je i omezovač rychlosti, taktéž funguje na výbornou. Je složité ohodnotit nenaloženou dodávku, avšak Cyrilov my jsme s ní byli až v Innsbrucku a kromě aerodynamického hluku a absence stavitelného volantu jsme nenašli nic, co by nás jako řidiče Praha 21
vyloženě štvalo.VW Multivan TDI DSG Com. Line Test Jestliže má nějaký vůz reprezentovat všemi oblíbené rčení vše v jednom, pak znám jen jediný Volkswagen Multivan. Autohit se svezl ve faceliftovaném modelu. Autor Lenka ŽamberskáFoto Už první z rodu těchto lidových dodávek vyvolal mezi aktivními jedinci doslova mánii. Každý, kdo chtěl solidně jezdící auto s velkou dávkou praktičnosti, lovil právě v portfoliu značky VW. A není se čemu divit, VW Transporter jízdně patřil k nadprůměrným dodávkám již od svého uvedení, a jak léta přibývala, půjčoven dodávkami Jirn mizela většina důvodů ke kritice. Palubní deska prošla také obměnou. Ovládání klimatizace je jiné. Výměna motorů Odpočívej v pokoji, Pumpe Dse Pátá generace označovaná jako T je na našem trhu již od roku a tak nastal čas na drobné vizuální retuše. Ty se pochopitelně Praha 20 dotkly především exteriéru, přičemž oblíbená výměna světel, masky a nárazníku je změnou nejmarkantnější. Doslova revoluce se ale půjčovna dodávek Jirny udála pod kapotou. Řadový pětiválec TDI stejně jako čtyřválec byl nahrazen moderním dvoulitrovým čtyř válcem se vstřikováním Common masáži Prahou východ Jirny