najde ještě víc firem, které budou ochotné platit v rámci jisté formy operativního leasingu měsíčně Kč. Cena Mercedes Benz Vito E Cell si nelze koupit, importér ho nabízí formou operativního leasingu. Ve splátce Kčměsíc jsou zahrnuty náklady na servis i pojištění. Automobily Mercedes Benz Vito E Cell Nebýt polepů, elek trický pohon by nikdo nepoznal. Závěr Neřeknu asi nic objevného, ale dokud nebude ve městech dostatek dobíjecích míst, tak je provozování těchto aut skutečně spíš jenom politická záležitost. A dokud nebude u nás víc elektřiny z Praha 20 obnovitelných zdrojů které by ale nezvyšovaly cenu klasické, tak nevidím smysl v elektropohonu jako celku.říchod generace Focusu způsobil doslova poprask. Na dlouhá léta se stal nejlepším kompaktním vozem s dodnes úžasnými jízdními vlastnostmi. Previous Next Autor AutohitFoto Chvaly Je to už historie, ale traduje se, že vše u modrého oválu odstartovalo poslední vydání Escortu. Když v roce vyjelo, nebyly reakce odborné veřejnosti zejména na západ od našich hranic zrovna lichotivé. Byl totiž příliš průměrný v mnoha oblastech, v některých pak dokonce Radonice půjčovnám dodávkách podprůměrný. Následný obrat u Fordu přinesl skvělé původní Mondeo, výrazně modernizovanou Fiestu z roku od ní odvozené kupé Puma a v roce první Focus. Všechna tato auta se stala v řadě oblastí špičkou svých tříd. Focus se měl původně jmenovat Ikon, avšak vzhledem k tomu, že bylo nové jméno vyzrazeno ještě před oficiální premiérou, rozhodlo se vedení Fordu pro změnu označení. Jako ve sportovním voze půjčovna dodávek Radonice
Pokud opomeneme ve své době moderní tvary diktované stylem New Edge design, pak největší chloubou vozu byl jeho podvozek. Věřte nebo ne, ale to platí v zásadě dodnes. I let starý zapůjčený exemplář s karoserií kombi a vznětovým motorem předváděl na silnici neuvěřitelné věci. Citlivostí a ovladatelností či řiditelností, chcete li dokáže starý Focus zahanbit řadu moderních aut nejen své třídy. A to ne na úkor kvality jízdy, která je rovněž skvělá. Je to zásluhou zadní čtyřprvkové nápravy, známé jako Control Blade. Focus byl prvním půjčit dodávka Radonicemi evropským kompaktem, který toto nabízel. Jen dodávám, že třeba francouzští výrobci či Opel jej nemají v kompaktní třídě dodnes. Ač je půjčovnami dodávkou Radonicích podvozek řešen robustně, přesto s léty nějaké vrtochy má. Zejména ložiska zadních kol nevynikají životností, a to ponejvíce u verze Praha 19 kombi. Jejich výměna naštěstí není drahá. Přesvědčivá šestnáctka Pokud se o původní Focus zajímáte, doporučujeme zvolit zážehové motory. Nejmenší a od ní odvozená jsou motory řady Sigma, obchodně nazývané Zetec S. Najdete je v modifikovaných verzích na Fordech dodnes, byť pod označením Duratec, případně s turbodmychadlem a přímým vstřikem EcoBoost. S jejich vývojem významným způsobem pomáhala Yamaha a je to na nich vidět. Vyznačují se hliníkovým blokem s litinovými vloženými válci. Dva vačkové hřídele pohání ozubený řemen. Z Nouzov hlediska jízdy jsou tyto motory dodnes úžasné. Je to i zásluhou pečlivě navrženého sacího potrubí, které je hodně dlouhé. Tím se soukromých mateřských školách Prahou východ Radonicemi