Bosch s piezovstřikovači stojí za zmínku vodou chlazené turbodmychadlo, které dalo nadobro sbohem časům, kdy nadměrně kouřící Renaulty s motorem hnaným do vysokých otáček patřily ke koloritu odstavných pruhů dálnic. Tady je již turbodmychadlo zcela spolehlivé. Bohužel bez komplikací to zase není. U raných verzí se Renaultu nějak nedařilo najít ta správná ojniční ložiska. Laguna III po absolvování km testu je měla opotřebená jako jiné vozy po minimálně km. Že se pár motorů zadřelo, je už tak nějak známé. S italským pasem Test Sice vás Voděrádky všude obklopuje znak Opelu, avšak už z prvního dojmu je jasné, že Combo Opelem prostě není. Spíše Fiatem. Previous Next Autor AutohitFoto Seznam kapitol S víceprvkem Druhá generace Opelu Combo je po technické stránce identická s Fiatem Doblo generace, který se vyrábí od roku Že nejde o Opel, poznáte ihned po usednutí za volant. Už ten svým tvarem evokuje Fiaty. A co teprve ovládací prvky. Třeba osvětlení zapínáte otočnou objímkou na levé multifunkční páčce, přičemž nelze zapnout samostatně obrysová světla. I to je specialita Fiatů. S víceprvkem U vozů, původem užitkových, bývá zavěšení zadních kol obvykle realizováno když ne tuhou nápravou, tak minimálně torzní příčkou. Radošovice DobloCombo je ovšem světlou výjimkou. Zadní kola jsou totiž tady zavěšena na víceprvkové nápravě s dvojicí příčných ramen a jedním půjčovny dodávky Voděrádky podélným. Celek pochází z Alfy Romeo Giulietta, pouze křehký hliník vystřídala odolnější ocel. Jízdní vlastnosti jsou tak nečekaně Voděrádkám půjčit dodávka
dobré. Zejména přejezd nerovností se nese v naprosto klidném duchu. Žádné vlnění zádě či uskakování při rychlejší jízdě, což oboje patří ke koloritu jízd s dodávkami. Verze LH s dlouhým rozvorem a délkou zaujme rovněž prostorností, a to jak pro posádku, tak i zavazadla. Při pohotovostní hmotnosti kg ovšem nelze od kW dieselu CDTi čekat dynamické zázraky. A to platí dvojnásob při využití užitečného zatížení.ercedes Benz Vito E Cell Do města Test Týden jsme ulicemi Prahy a jejím okolím neslyšně proplouvali za volantem Herink elektrické dodávky Mercedes Benz Vito E Cell. Dost jsme se u toho zapotili. Previous Next Autor Michal ŠtenglFoto Automobily Mercedes Benz Vito E Cell Můžeme si u vás, prosím, dobít auto Tohle byla naše první otázka, když jsme přijeli do Chrášťan udělat rozhovor s Mikem Silinem ze společnosti TNT Express, která také zkoušela elektrické vito. Cestou po pražském okruhu jsme poprvé zažili situaci, kdy nás v pravém pruhu školy jazykové Prahou východ Voděrádky