rachotí a navíc kazí snahy o civilnější pojetí dodávky. fiatscudoP fiatscudoP fiatscudoPfiatscudoP Po otevření dveří zaujme kombinace tvrdých, ovšem na pohled kvalitních plastů a jemné potahové látky semiš na dveřích. Přední sedadla ctí ergonomii sedadel v autobusech a Kolovratům půjčoven dodávkami nákladních automobilech. Poloha za volantem také připomíná spíše řízení nákladního automobilu, přispívá k tomu i sklon sloupku řízení a velikost volantu. Palubní deska nese řadu stylistických prvků vozidel francouzského koncernu PSA, který interiér také navrhoval. Po stranách u dveří jsou umístěny výsuvné držáky nápojů, do kapsy v předních dveřích lze umístit PET láhev standardních rozměrů. Prostor před řidičem zabírá rozměrný přístrojový štít se standardními ukazateli, spolujezdec má před sebou kromě mělké schrány Praha 22 také hlubokou přihrádku na horní hraně palubní desky. fiatscudoP fiatscudoP fiatscudoP Středový panel nese ovládání kvalitní audiosoustavy, automatické klimatizace a zakončuje ho výlisek pro řadicí páku, což je specialita italsko francouzských dodávek. Napravo pak nechybí popelník se zapalovačem. Středový tunel byste marně hledali, je zbytečný, protože v jeho místě se nachází třetí sedadlo. Scudo půjčovna dodávek Kolovraty je tedy šestimístné. Další úložné boxy lze najít na stropě nad čelním sklem. Cestující vzadu také potěší výdechy klimatizace nad jejich hlavami včetně možnosti jejího ovládání. Nechybí ani samostatné osvětlení pro přední a zadní část kabiny. fiatscudoP fiatscudoP Pacov
fiatscudoP Na zadních sedadlech čeká na posádku trojice plnohodnotných sedadel, za jejichž ergonomii by se nemusely stydět ani dálkové autobusy Scania. Prostornost je díky dodávkovému charakteru Scuda jednou z hlavních předností kabiny. Zde skutečně nebudete stísněni kabinou. Nákladový prostor má základní objem litrů. To je velmi slušná hodnota a s pevnou přepážkou lze dále manipulovat směrem do kabiny po vymontování zadní řady sedadel. Přístup do nákladového prostoru je vynikající, jen je třeba dát pozor na páté dveře odklopené nahoru. Toto řešení je vždy méně praktické než klasické křídlové dveře. Za zmínku stojí pohotovostní hmotnost pouhých kg, což dnes běžně váží i některé sedany střední třídy. Celková nosnost pak činí celých kg. V praxi ale lze Scudo zatížit i tunou, což ovšem Radošovice nedoporučujeme, hrozí li vám policejní kontrola. Více na BYD T čínská elektrická dodávka prý zvládne km na jedno nabití Jiří Duchoň kolovratskými pražskými jesličky